Wat afschuwelijk Het zal je kind zijn, pff... Word er helemaal raar van.. Hier kom je nooit maar dan ook nooit weer overheen. Wat moet dat meisje ook bang geweest zijn.. Wat is er allemaal met haar gebeurd? Kans is aannemelijk dat ze ook misbruikt is? Bah bah bah.. Misselijkmakend! Wat betreft de vermoedelijke dader: dat hij een politieagent is is natuurlijk helemaal vreselijk. Zoiets hoor je niet te verwachten. Maar als je zo ziek in je hoofd bent maakt het geen hol uit wat voor beroep je uitoefent. Kijk naar al die 'heiligen' die honderden kinderen misbruikt hebben. Om nu te zeggen dat het vertrouwen in de politie weg is omdat 1 agent zoiets doet? In dit soort gevallen kan je gewoon niet generaliseren (is dit het juiste woord?) want het zijn uitzonderingen.
Is niet raar dat je dat denkt alleen ik mag aan nemen dat hij het wel heeft gedaan of er meer van weet want hij heeft zichzelf aangegeven bij de politie
Volgens mij heeft hij zichzelf niet aangegeven, dat werd toch niet zo letterlijk gezegd? Maar je kan er denk ik wel vanuit gaan dat hij de dader is. Stel hij komt naar het bureau om te vertellen dat een vriend van hem ofzo het gedaan heeft en dat bij hem thuis dan zouden ze hem ook niet direct vasthouden lijkt me. Maar officieel is het nog niet.
hij heeft dan toch nog een soort geweten dat zal datgene zijn wat hem toch door de test heen geholpen heeft dat hij alleen maar slecht is en niet in en in slecht en ik neem het echt niet voor hem op hoor, begrijp me goed, maar hij het had maar zo gekunnen dat hij niet naar het politiebureau was toegegaan, en dan was Milly nooit gevonden
er werd gisteren duidelijk gezegd dat hij zichzelf had aangegeven of iig de gouden tip had gegeven en dat ze daarom zijn huis / tuin zijn gaan onderzoeken ... @ninien: Nou idd, hoe lang hadden dan die ouders in onrust moeten zitten omdat ze niet wisten wat er met hun dochter was gebeurd .. Tuurlijk wil je dat ze levend terug komt maar als ze dan in dit geval vermoord is dan zou ik dat wel willen weten, ik zou niet in onzerkerheid kunnen leven
Misschien was hij wel bang dat hij juist toch door de mand zou vallen, en dat hij zich daarom heeft aangegeven?
Ja pcies, maar er is wel een groot verschil tussen jezelf aangeven en een gouden tip geven. Maar goed, dat maakt ook allemaal niet meer uit helaas.. Ik ga er in elk geval wel vanuit dat hij de dader is.
Vreselijk gewoon geen woorden voor... En weetje wat ik nog het aller ergste vind als je zijn foto's ziet heeft hij zo'n vertrouwde/lieve uitstraling... Zelfs ik zou in zijn praatje getrapt zijn...!!!!
Ja nu ik het weet ook..!! Maar bedoel als je t niet geweten had... Zo op t eerste gezicht.. Snap best dat mensen hem vertrouwen/ geloven.. Ik had er ook echt in getrapt
als ik het niet geweten had, had ik hetzelfde gezegd...ik krijg echt de kriebels van zijn uitstraling
Mijn vriend en ik hebben het gisteren tot laat op de avond gevolgd.. Ik heb er slecht van geslapen.. jeetje dat arme meisje! Familie, vrienden heel veel sterkte gewenst.. Ik denk dat die Sander een zware tijd in de gevangenis gaat hebben.. maar zal wel in een aparte cel zitten ivm agressie gevaar naar hem toe.
Vreselijk , echt verschrikkelijk ... leef echt met de ouders mee Als ik ook de foto zie van die jongen gaat bij mij echt de vraag op waarom , hij ziet er goed uit eigenlijk niet zoals je een psychopaat in gedachten hebt ( klinkt onnozel ik weet het ) maar dat bevestigd dus maar weer eens dat je iemand wel voor z'n hoofd kan kijken maar niet erin ... onvoorstelbaar dat hij door zo'n psychologische test is gekomen Vind het vreselijk voor de ouders maar ben wel benieuwd naar zijn motief .. Wat zet zo'n jonge knul ertoe om een meisje van 12 te vermoorden ?
Er gebeuren veel erge dingen, maar dit is echt een schok... Jeetje... eigenlijk geen woorden voor........