Verschrikkelijk, heb er geen woorden voor. Een grote nachtmerrie, die werkelijkheid wordt! GeenStijl : Sander V. Politieman, moordverdachte
als deze man zijn mond gehouden had was daar nooit iemand achter gekomen... wie verdenkt er nou een agent!! jezus wat een ziekelijke dat hij zomaar de psygologische test doorgekomen is!!!
Wat verschrikkelijk zeg! heb er geen woorden voor! Mijn medeleven gaa uit naar de familie en vrienden van het meisje. Wat een nachtmerrie voor hen zeg!
Echt vreselijk!!!! Die man verdient de doodstraf!! welke zieke geesten lopen er wel niet rond op deze aardbol!!!!
waarom doodstraf? Ik snap dat niet hoor. Das toch te makkelijk voor zulke gestoorden? LEVENSLANG opsluiten. Maar dan ook echt levenslang!
tis echt niet normaal hoor ik vind trouwens ook beter levenslang doodstraf dan komt hij er makkelijk vanaf... laten lijden die vent!:x
Slecht hoor, dat dus al direct bekend was dat er een buurman aan de deur stond en ze niet zijn gaan zoeken in de buurt.
vind het een raar verhaal, kan er niks aan doen.. En bij alle 'lastige' vragen kan hij geen uitspraken doen..
Ze zijn wel degelijk gaan zoeken in de beurt: agenten zijn huis aan huis gegaan. Alle mannen in de buurt zijn gevraagd waar ze waren en van iedereen is onderzocht of hun verhaal klopte. Je kunt moeilijk bij een hele straat alle kelders, zolders, kasten, schuren enzovoorts gaan doorzoeken, in tuintjes gaan graven enzovoorts. Ik zou het in zo'n situatie ook wel willen dat het kon hoor, maar je moet wel reëel blijven.
Inderdaad laten lijden.. Maar ja.. lijden? In een gevangenis in NL? Dont think so. Ze hebben het hartstikke goed hier in de gevangenis.. uit moet eigenlijk uitgezonden worden naar een land waar hij écht aangepakt wordt!
heel erg dat zoiets kan gebeuren. ik zou zo blij zijn als nederland eindelijk is inziet dat ze harde moeten worden met straffen... ben bang dat hij er gemakkelijk van af gaat komen zo gaat het helaas heel vaak. maar als nabestaande is je leven voorgoed verwoest...
Dat vraag ik me ook af.. Is volgens politie nog niet bekend.. lijkt mij dat als je je zelf aangeeft je ook best de reden kan geven.. De lul is ie toch al..
Ja, daar kan ik ook niet over uit. Hij heeft gezien dat ze thuis was, haar meegenomen naar zijn eigen huis en toen vermoord en begraven. Wat bezielt zo iemand?? Vreselijk dat zulke zieke zielen bestaan! :x