Meisje Milly Boele dood gevonden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SyrianBeauty, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    ja ik denk welk dat die mensen echt heeel ziek in hun hoofd zijn!!! maar ik kan me niet indenken dat iemand zoiets kan doen bah!

2. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

zo zie je maar...
    zelf politie is niet te verstrouwen

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Denk niet dat je er bij nadenkt dat het een agent is..
    als mijn buurman nu wel of geen agent is, ik open de deur echt wel voor 'm..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    zat er ook aan te denken..

Iemand met gestoorde seksuele driften wellicht (al moet natuurlijk nog blijken of ze ook misbruikt is), kreeg hij spijt en was hij bang en toen maar vermoord?

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Of idd zoals Peter R de Vries gisteravond zei is er iets geknapt bij hem en vanuit het niets besluit hij haar om het leven te brengen.. zeg het maar.. kan van alles zijn.

6. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    zoiets zal het wel zijn ja. dat ze dit maar in een programma van zesde zintuig ofzo lsten komen dat ze precies van dat meisje kunnen horen wat er gebeurd is...

en vaak bij zulke dingen komt er dan uikt dat ze niet sporen.. en dan worden ze nog zielig gevonden en in een kliniek gestopt ...
    zoiemand verdiend geen leven meer vind ik .

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    dit is zo erg! heb in tranen op de bank de persconferentie zitten kijken. vanacht pas om half 2 gaan slapen om maar geen nieuws te hoeven missen. Vind het ronduit vreselijk voor alle mensen die Milly persoonlijk kennen.

r.i.p. Milly

8. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat onwijs erg is dit! VOor de familie en vrienden heel veel sterkte gewenst.

Wat een verlies en onbegrijpelijk!

Is het wel 100% zeker dat hij het gedaan heeft? Want heb ook nog nergens de doodsoorzaak gehoord.

Bah wat onwijs erg is dit!!

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja hoor.. hij heeft zichzelf aangegeven en ze is notabene in ZIJN tuin gevonden.. 1+1=2 Plus hij heeft bekend..
    sectie gaat uitwijzen wat er is gebeurd..

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    In Rusland gingen gevangenen vroeger naar Siberie...om te werken..
    Zwaar werk, onder erbarmelijke omstandigheden....
    Maar wel werken; levert dus ook nog wat op.
    In NL kosten gevangenen alleen maar geld, veel geld!

Op strafkamp om te werken zou ik zeggen!!!!
    Zo iemand mag sowieso nooit meer terugkeren in de maatschappij!

11. Pantoefje

Pantoefje Niet meer actief

Vind het ook echt ontzettend erg en word er wel emotioneel van...vreselijk, niet uit te leggen hoe erg..
    en die vent, erg vreemd allemaal...ben wel benieuwd hoe en wat precies, zijn reden enzo...wat bezield zo iemand zeg?opsluiten die gast..levenslang!Inderdaad naar een andere gevangenis waar ze aangepakt worden!

Lieve Millie.....rust zacht lieve meid...

12. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ooo ik wordt hier echt misselijk van. Stond ermee op en viel ermee in slaap.

Die arme meid!

13. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ik denk alleen niet dat dit moord met voorbedachte raden was!
    Want hij heeft gisterenavond bekend aan zijn vriendin helemaal overstuur. Dus misschien is er wel iets vreselijk misgegaan en wist die zich geen raad?? Het is zeker niet goed te praten hoor echt niet!

14. Amerika , daar weten ze wel raad met deze viezerikken...
    opsluiten met een paar moordenaars

15. Marjolein25

Marjolein25 Bekend lid

28 jan 2010
    813
    0
    16
    Bij de bank
    nederland :)
    Ik hoop mocht ze hier nog ergens zijn dat ze wraak zal nemen
    en dat hij zijn leven lang zal lijden

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Zelf dacht ik dat hij probeerde haar te verkrachten of iets anders, dat zij zichzelf zo verweerde dat hij angstig werd en bang....

En dat het dus per ongeluk is gegaan... Ja kan wel gaan speculeren, maar het zou zomaar kunnen. Maar wie ben ik om te speculeren?

Hoop dat het allemaal snel aan het licht komt.

17. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0

Ja maar als dat al zo is (en dat vind ik ook van Joran vd Sloot), dan bel je toch een ambulance of zo, dan vermoord je toch niet meteen iemand. Dan moet er toch meer gebeurd zijn?
    (val je niet aan hoor, ik denk ff hardop)

Verschrikkelijk wat er gebeurd is, rust zacht lieve Milly

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik weet het niet hoor. Hij belde bij haar aan, terwijl ze alleen thuis was....Toeval? En als je zelf bij de politie werkt en er gaat wat mis, dan lijkt het me dat je in zo'n situatie wel weet hoe je moet handelen.

En je kunt volgens mij ook goed overstuur raken van de angst dat men erachter gaat komen dat jij de moordenaar bent.

Ik snap alleen even niet hoe dat zit met die vriendin? Ik lees dat het uit was en daarna lees ik dat hij wel een vriendin heeft met wie hij samenwoont?

Ik vind het verschrikkelijk wat er gebeurd is. Ik hoorde het nieuws vanmorgen pas. Er was hier namelijk gisteravond een flinke storing van Ziggo (anderhalf uur geen televisie), dus was op tijd naar bed gegaan.

Milly R.I.P. en voor de nabestaanden heel veel sterkte.

19. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    hehe ik voel me ook niet aangevallen hoor :p
    Maar inderdaad het is beetje dubbel. Joran vd sloot geloof ik helemaal niet!
    Maar dat je geen ambulance belt omdat je in paniek bent snap ik ook wel.

En hij is zelf toch naar de poltie gegaan gisteren avond.
    Als het allemaal van te voren is bedacht doe je dat niet teminste in mijn belevening...maar misschien voelde die zich zo schuldig dat daarom deze keuzen is gemaakt. Tsja het blijft nog een raadsel.

20. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Tja, waarschijnlijk omdat wij heel anders denken (gelukkig maar)

Deel Deze Pagina