Meisje Milly Boele dood gevonden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SyrianBeauty, 16 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou die misschien iets van verdovende middelen gebruikt hebben ofzo, kan ook nog natuurlijk.

2. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    als je niet eens meer de buuren kan vertrouwen waar gaat het toch heen met deze wereld het is in en in triest

3. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

och och arme meid, wat zal ze angstig zijn geweest, arme ouders, wat een hel :(

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    het was dus blijkbaar een burenrelatie he..
    mischien wilde hij meer dan zij en is het hem teveel geworden...
    hij wilde meer en zij niet???

ik weet niet maar ze konnen elkaar wel:(

ik vind het echt erg voor millie wat moet ze bang zijn geweest...
    en de ouders waren er op 10 meter afstand gewoon bij brrr krijg er de kriebels van

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

't is te verschrikkelijk

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja maar een burenrelatie, ze kende elkaar vaag. Ik heb met mijn buren ook een burenrelatie, maar dat is het ook.

Dat meisje was 12, wat moet een agent van 26 met een meisje van 12?

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik weet het niet,maar meisjes van 12 tegenwoordig zijn niet echt kinderlijk meer he!!!
    sommige nog wel maar velen niet meer...

ik kan er niks aan doen het werd op tv gezegd???
    maar het was ook duidelijk dat ze van dieren hield en hij had een labrador,dus mischien vroeg hij wel of ze die wilde wassen ofzo??
    hij is dus ook op dat strandfeest geweest met die hooligans rellen al politie in burger,wie weet is hij wel degene die die jongen heeft neer geschoten?
    en 2 jaar geleden hebben ze hem al eens aangehouden op verdenking vaniets ook met een meisje..

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ja maar een burenrelatie zeiden ze, dat is niet een liefdesrelatie of dergelijke he. Je hebt ook zakenrelaties etc.

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    och ja mensen speculeren van alles he??
    we zullen het nooit echt weten,zolang hij niks vrijgeeft toch!!

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik denk er steeds aan dat ze misschien als eerste die agent hebben ingeschakeld voor hulp. dat zouden namelijk de meeste mensen doen die een agent in de straat hebben wonen. dat zou er nog een extra akelige draai aan geven. kan het nieuws niet loslaten, maar ik weet ook niet echt of ik dat al wel wil

11. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

volwassen voor dr leeftijd of niet, het blijft illegaal als hij iets met haar had maar dat was niet zo, dan is het geen vage burenrelatie meer.

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik zeg ook niet dat het goed is hoor!!!
    ik zeg alleen dat we nooit zeker weten wat er is gebeurd en wat voor relatie ze met die jongen had,hij zal het nooit toegeven want dan krijgt hij nog meer straf dan hij nu al gaat krijgen,de straf die hij nu gaat krijgen zal nooit voldoende zijn natuurlijk..
    maar je weet het nooit meer tegenwoordig??

is het dan zo raar dat ik het typ??
    ik ben heus niet de enigste die dat kan denken ik kom hier typen wat er overal gespeculeerd word,,niet om een discussie uit te lokken...sorry dames:(

ik vind het al erg genoeg wat er met dat arme meisje is gebeurd..
    dat wens je niemand toe toch:(

13. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Sommige meisjes van 12 zijn misschien niet kinderlijk meer,maar dan zijn ze nog steeds 12.En elke volwassen vent die g**lt op een meisje van 12 is niet goed bij zijn hoofd.Maar dit soort dingen hebben vaak niets met sex te maken,maar met macht hebben over iemand.
    Vind het echt vreselijk....zo erg voor die ouders.....

14. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

@Babyhope...van wat ik begrepen heb,woonde hij er nog maar pas,dus lijkt me sterk ,dat ie al iets opgebouwd had met dat meisje.
    Maar niemand weet hoe of wat....alleen hij weet wat er gebeurd is.De rest is idd alleen maar speculeren.
    Het is zoals je zegt gewoon erg vreselijk.Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd lijkt me echt zo vreselijk om de hele dag tegen die tuin aan te kijken nu!!
    wat een hel maken die ouders nu mee..
    en millie oohh ik heb er gewoon geen woorden meer voor!!!

ja precies elke man die dat ook maar in zijn hoofd zou krijgen is niet goed bij en wijs:(

16. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Er werd gezegd dat hij haar thuis zag komen en toen naar haar huis is gegaan om haar mee te nemen naar zijn huis. Als er echt iets was misgegaan dan had hij niet speciaal haar gaan halen toen zij thuis kwam. Want hij wist dat zij alleen was want anders had hij haar ook niet meegenomen en vermoord. Veels te riskant. Ik vraag me af of hij haar misbruikt heeft en hoe hij haar vermoord heeft. Hopelijk is ze een snelle pijnloze dood gestorven. R.I.P. Milly :(

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Vind het nogal vergezocht dat ze een (seksuele) relatie zouden hebben eigenlijk.. Maar goed het zou natuurlijk kunnen maar lijkt me niet.. En dat hij geschoten zou hebben op dat strandfeest lijkt mij nog verder gezocht..

En wat voor reden hij ook heeft het is gewoon vreselijk wat hij gedaan heeft..

18. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Vind het wel allemaal een beetje vaag , ook dat de politie wist dat het een buurman betrof die er aan de deur was geweest maar verder niet er intensief op in is gegaan ( speurhonden bijv. ) en het gesprek met deze dader begonnen is maar niet afgemaakt hebben en er ' later' nog op door wilden gaan omdat zijn verhaal niet klopte :( Je hoeft toch niet van de politie te zijn om dan een link te leggen ?

19. Het is echt allemaal verschrikkelijk. Arme Millie, en arme ouders..
    Volgens mij, zou ik niet eens meer in dat huis kunnen wonen, en weet ik veel hoevaak geconfronteerd worden met het huis waar "het" allemaal gebeurd is.

Tja en je gaat toch denken, waarom is ze meegegaan, was het vrijwillig of niet.. Hoe kenden ze elkaar. En ja bij mij schoot ook door het hoofd, dat zij misschien wel wat voor hem voelde.. Illigaal of niet, maar een jong meisje is beinvloedbaar.

Maar wat er precies is gebeurd, ik vraag me af of we dat ooit echt te weten zullen komen. Aangezien we maar 1 kant van het verhaal zullen weten. Millie kan het niet meer vertellen..

Millie R.I.P.

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    het blijft idd wel een raar verhaal..

Deel Deze Pagina