blijf ook denken.. misschien is ze met hem meegegaan voor die hond, kon hij niet van dr afblijven, is het uit de hand gelopen en wilde Milly dit gaan melden bij haar ouders/politie en raakte hij zo in paniek vanwege zijn baan dat hij haar maar heeft omgebracht?
@ Umm, zoiets schreef ik inderdaad ook exact op een paar pagina's hiervoor. Alleen dan niet van die labrador haha. Ik snap niet hoe dit kan gebeuren in de wereld, de wereld wordt steeds gekker!! Nou ja niet de wereld, maar de mensen.
Spijtig genoeg zijn dit van die verhalen die meer en meer in het nieuws komen, in wat voor een gekke wereld leven we toch?! Deze week hoorde ik nog dat een man zijn kind had neergeschoten in het nieuws.. Wie doet nu zoiets????:x Sterkte aan de ouders van Milly, dit moet de hel zijn!
Geen woorden voor, behalve dan dat ik me op dit moment echt schaam dat ik bij de politie werk. (weliswaar niet als agent, maar toch!) Veel sterkte aan iedeeren die haar gekend heeft.
Ik snap niet zo goed waarom iedereen er nu op hamert dat hij bij de politie werkt.. Hij was niet in functie toen hij het deed.. Wat als hij geen agent was maar een loodgieter..Dat maakt het zoieso niet minder erg..
Het zegt verder natuurlijk niets over politieagenten of iets, en ook al was hij niet in functie.. het is (nu was) zijn beroep waarbij hij mensen juist hielp in zulke situaties, een functie waarin je zulke dingen bestrijdt en zulke figuren oppakt.. het blijft natuurlijk even erg maar vind het nog we iets schokkender dat zo iemand, met zo'n functie in de maatschappij tot zo'n daad komt.
Ze heette Milly met een Y toch? Niet dat dat er toe doet maar lees hier veel Millie. Maar god, ben er misselijk van echt afschuwelijk
officieel heet ze Amalia.. Snap wat je bedoeld hoor, maar stel dat hij loodgieter was, zou je je dan ook schamen als jij loodgieter was.. Dat bedoelde ik eigenlijk..
Hoe kan dit nou toch gebeuren!!! Notabenen een AGENT!! hij zou juist ervoor moeten zorgen dat dit soortdingen voorkomen zouden kunnen worden!!! VERSCHRIKKELIJK VERSCHIKKELIJK VERSCHRIKKELIJK vol ongeloof heb ik naar de tv zitten kijken....
Nee helemaal niet, dit is gewoon een gestoorde gek die helaas ook nog het beroep politieagent beoefende.. daar heeft de rest van politienederland niks mee van doen.
Wat zijn beroep was/is, maakt in toch niets uit. Al was het een meester in de weet ik veel wat kunde geweest. Misschien realiseren mensen zich nu pas, dat ook politie-agenten gewoon mensen zijn, waar helaas ook "kortsluiting" bij kan onstaan.. Niet dat dit goed te praten valt hoor. Als je begrijpt wat ik bedoel..
Ingrid ben het met je eens hoor.. op het nieuws zeiden ze vanmorgen ook al "en dat het een agent betreft maakt het nog triester". Hoezo nog triester? Kan het nog triester?
Nee idd, triester kan eigenlijk niet.. Alleen hebben mensen het idee, dat je de politie moet kunnen vertrouwen, en dat vertrouwen is voor veel mensen nu even beschadigd. Ondanks dat die mafkees niet in functie was op dat moment. Mensen verwachten zoiets niet van iemand die politie-agent is. En dat is het hele eieren eten hieraan. Kijk hoe langer ze weg was, hoe kleiner de kans dat ze levend gevonden zou worden. Dat realiseert iedereen zich. Maar dat het dan bij een politie agent gebeurd. Dat maakt de schok denk ik gewoon groter.
van een politieagent verwacht je zulke dingen niet, en dat bedoelen ze met nog triester Milly is misschien met hem meegegaan juist omdat ze misschien wel wist dat het een agent was maar het nou jan piet klaas of de slager of de loodgieter of de agent is geweest het is in en in triest, zo,n jong meisje in de bloei van dr leven ik blijf er gewoon een knoop van in mijn maag houden over 5 jaar is mijn meisje ook 12, en in wat voor verrotte wereld zullen we dan wel niet leven, als zulke dingen nu al schering en inslag zijn.
Gallery: Sander Vreeswijk - vkmag.com Pfff wat een vieze gore k****zak...:x Ophangen ofzo. Of lekker overlaten aan de ouders vavn Milly. Vastgebonden zodat hij zelf niks kan doen. En dan rammen maar:x