Kom net pas terug uit mijn werk en hoor het vreselijke nieuws. Ik wens de nabestaande heel veel sterkte toe
Nou ik snap die mensen wel. Een andere vrouw zei net: Ik zeg altijd tegen mijn kinderen: als er iets is, kun je altijd een politie-agent in vertrouwen nemen. En in dat opzicht snap ik heel goed dat er zo'n uitspraak word gedaan! Als je een politie-agent al niet kan vertrouwen...... wie dan wel?
Op zich snap ik dat wel.. Maar dat wil nog niet zeggen dat je geen enkele agent meer kan vertrouwen..
Ja ik snap het ook wel. Maar idd, dit wil niet zeggen dat alle politie-agenten zo zijn.. Net werd wel aangekaart, dat veel politie-agenten veel heftige dingen meemaken, en daardoor toch een trauma opkunnen lopen. Dat de begeleiding beter moet voor de agenten. Tenminste daar kwam het op neer. Wat je natuurlijk nog niet het recht geeft om een kind te vermoorden. Uberhaubt niet iemand vermoorden..
Op de telegraaf.nl staat dat Milly bijna meteen vermoord is na haar vermissing. Milly meteen vermoord - Binnenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [binnenland]
Vreselijk inderdaad. het is hier vlakbij gebeurd. liep vandaag door het centrum en dan zie je overal de 'vermist' posters nog hangen. dan draait je maag om, arm kind. mag hopen dat meneer het erg slecht gaat krijgen in de gevangenis als agent en kindermoordenaar.. wat ik hem echt gun zal ik hier maar niet zetten
Lees net weer dit: 'Sander V. had zware psychische problemen' | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
idd wil niet weten wat ie dus eerst met dat meisje heeft gedaan als is dat na bovenstaand bericht wel duidelijk denk ik... Zeker na de woorden van zn ex.
ik vind het echt afschuwelijk, en vind het ook erg raar dat er zo nadrukkelijk wordt verteld hoe laat ze is vermoord, en dan gelijk daarna zeggen dat de politie niks te verwijten was, als ze dat laatste nou nog hadden weggelaten had ik misschien nog gedacht dat die hondenactie geen zin had gehad, maar ondanks alles hadden die honden ingezet moeten worden al was het alleen om die ouders al die dagen van onzekerheid te besparen.. het is echt tragisch dit...
Ik hoop zo dat ie verder niets met haar heeft uitgevreten he. Vermoord is al erg, maar laat het daarbij blijven!!
Ik hoop dat hij de zwaarste straf gaat krijgen, mijn gedachten zijn bij de ouders van die jonge,mooie meid. Ondragelijk moet dit zijn voor ze
Ik ben in gedachten bij de nabestaanden van Millie, maar ook mijn gedachten gaan uit naar nabestaanden die eerder een kind hebben verloren op deze wijze. Als je kind wordt ontnomen door iemand anders heb je vragen, vragen die onbeantwoord blijven. Je draagt haat mee, iets wat je misschien nog nooit hebt gedaan... Bij iedere ouder die een kind heeft door een ander ontnomen, Is het deze week weer juist even wat dichterbij gekomen.
echt verschrikkelijk zeg. snap niet dat hij nog bij de politie is terecht gekomen met zijn psychische verleden. maar dat terzijde, ze mogen hem van mij part ophangen aan de hoogste boom..de gek..:x
ik heb net meegelopen in de stille tocht voor Milly ! zoveeeel mensen zoo stil het was echt indrukwekkend hoeveel mensen er meeliepen voor Milly en haar familie te steunen! RIP Milly !