meisje, niet op vastpinnen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krokus, 19 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Het schijnt dat schaamlipjes van meisjes eerst ook heel groot zijn, dat je het verschil heel slecht kunt zien.
    Maarja, ik heb er zelf ook geen verstand van hoor ;)

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb dinsdag een geslachtsbepalingsecho, ik laat dan weten of de gyn gelijk had. :)

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    De 1e hield zijn beentjes bij elkaar.
    De 2e zou een meisje worden.
    Het eerste wat ik zei na de bevalling was...goh, rare meisjes maken wij, het was dus weer een jongetje.
    Bij de 3e hebben we niks gevraagd.
    En bij de 4e zeiden ze weer een meisje, en dat klopte

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo, daar ben ik weer, ben vandaag bij een echobureau geweest en het is toch een meisje. ben blij dat ik het nu weet, en voor degene die nog een beetje sceptisch zijn. ik heb het geslacht heeeel erg duidelijk gezien. heb daar ook een foto van gekregen dus het is echt 100% zeker een meisje.

groetjes.

5. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Van harte geniet ervan!

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    zoooo jij bent er al bijna, heel veel succes bij de bevalling!

7. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

14 mei 2007
    762
    0
    0
    Dank! Het wordt nu ook echt spannend!

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    voel je nog niks dan?

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Bij mij zeiden ze tot 23 weken dat het een jongen was maar toen ik een pretecho kreeg bleek het een meisje tezin, pin je er dus niet op vast kan altijd anders lijken op een echo!

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb het gisteren heel duidelijk gezien, ze zei ook ik werk niet met procenten ofzo, het is of een meisje of een jongen niet ertussenin. en nu hebben al twee verschillende mensen een echo gedaan en allebei zeggen ze een meisje, het is echt een meisje en anders is een jongen ook goed. ik heb volgende week 20 weken echo dus dan zal het de derde echo zijn en als die ook meisje zegt dan lijkt me dat het heel zeker is. en het komt vaker voor dat het goed is dan dat er een ander geslacht wordt geboren. je hoort altijd ja ze zeiden een meisje en nu is het een jongen, maar je hoort niet vaak ja ze had gelijk. dusss.

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Onze gyn zei bij de 20 weken echo.. 99% een meisje....helemaal blij..heb 2 prachtige mannen, dus een meisje erbij is wel heeeel leuk..
    Dus leuke meiden dingen gekocht ( oke...ik sloeg door....) ...krijg ik me daar toch in ene een mega twijfel aanval..wat nou als het stiekem een mannetje is...( niet dat het niet welkom is...zou het ook fantastisch vinden...maar dan moet het de eeste maand in roze hahahahah :D )
    Heb de echo in mijn album..wat denken jullie?

12. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    jaaa das wel een meisje (denk ik ;))

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hihi herkenbaar...ons maakt het ook niets uit, maar met 17 weken bij de geslachtbepaling zei ze ook 99% een meisje, dus alles roze gekocht :D en roze behang, roze badje, roze dekentjes, roze kleertjes jaja.

en toen had ik dat moment wat jij ook had...wat nou als :) net zo welkom, maar wel een duur grapje hihihi. inmiddels al een stuk of 4 echo's gehad en nog steeds een meisje, maar toch weet ik het pas zeker als ik haar zie ;)

ik droom vaak dat het een jongetje is... zou wat zijn als 4 echo's het mis hadden maar toch he.

maar denk bij jou ook een meid hoor, mijn echo zag er hetzelfde uit ;)

14. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    bij mij zie je ook die streepjes, dus dan kan het niet missen. trouwens bij mij zei ze geen 99% maar 100%.

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh bij mij zei ze dat ze het 3 keer gezien had en als ze het niet zeker wist zou ze het niet zeggen, maar dat ze nooit 100% mogen geven...

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    waar ik ben geweest is een vrouw die doet dat al erg lang en heeft er echt voor gestudeerd, ik denk allemaal wel maar bijv een gyn is er niet om geslachtsbepaling te doen. die kijkt heel medisch naar een kind. ik vroeg nog aan de vrouw die de echo maakte, voor hoeveel procent is het zeker, toen zei ze, het is of een jongen of een meisje. als ik het niet zeker weet dan laat ik altijd degene kostenloos terugkomen. ze geeft me dus 100% en daar ga ik dan ook vanuit.

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: Ehm ja maar die leert denk ik ook wel hoe je het gelacht kunt zien, want hoe zou een GYN anders afwijkingen ofzo moeten signaleren?
    Enneh een gyn ziet ook veel voorbij komen, haha dus ik neem aan dat die ook echt het verschil wel kan zien ;)

En tsja lekker vanuit gaan dat het meisje is..maaar echte zekerheid heb je denk ik als het geboren is, haha heb her en der echt wel verhalen gehoord van mensen die alles roze hadden en dr kwam een knulletje uit.
    Zal niet vaak gebeuren, maar t kan dus wel..dus er is altijd een geringe kans dat ze het mis hebben ;)

Deel Deze Pagina