Super bedankt voor alle reacties. Meer mensen met hun kijk erop zijn natuurlijk altijd welkom. Ik heb nog eens een paar keer de echo bekeken en vind het toch heel vreemd.. Het enige moment waarop die 'streepjes' zichtbaar zijn is dat moment dat zij even snel keek en de baby wat schuin leek te liggen. Alle andere momenten waarop de potty shot zichtbaar is zie ik geen enkele keer de duidelijke 3 strepen maar een halve met een opbollinkje aan de bovenkant wat me doet denken aan een zakje en geen spleetje. Erg lastig, want hier hebben we niks aan natuurlijk, dan had ik nog liever niks geweten! We zullen denk ik toch maar een 3D echo moeten inplannen want ik wil me absoluut niet instellen op een geslacht wat helemaal niet komen gaat, wat ik nu toch automatisch een beetje zal gaan doen. Even heb ik gedacht dat ik ze zag vliegen maar na alle reacties is het toch wel duidelijk dat ons beebje VEEL weg heeft van een jongetje.
Een jongen.... Zou ook nog extra echo laten maken... Ik raad je asn; Jan Koning in Ochten. Hij is zo goed!
nou, daar zijn de meningen flink over verdeeld ik vond het echt een onpersoonlijke chaotische *** en meerdere hier op het forum. echt lopendeband werk levert hij. 1x en nooit weer voor mij @ chaii; ik zou idd een geslachtsbepaling laten doen. je bent nu 21 weken en dan moet het echt wel zichtbaar zijn voor elke echoscopist. die onzekerheid nu is ook niks.. konden die 3 streepjes niet de 3 vaten van de navelstreng zijn? dat zie je namelijk ook vaak. foto 2 lijkt echt een piemel met balzak kun je het echofilmpje anders niet uploaden op youtube dat wij meekijken?
wow dit begint echt een beetje grappig te worden want iedereen zegt dus eigenlijk gewoon een knul haha zou wat zijn als wij het toch allemaal fout hebben TS ga je nog een geslachtsbepaling laten doen en kom je het even melden hier met een superduidelijke foto ben nu zoo nieuwsgierig
Ik had dus ook expres zo lang gewacht met 20+3 zo van nou dan zal het wel heel duidelijk zijn en zijn we zeker van de zaak.. (het zaakje) Niet dus... wel balen hoor, hoe kan ze dat nou fout hebben bekeken? Gewoon uit laxigheid of haast? Ik lees het inderdaad wel vaker maar toch denk je dat zoiets je niet overkomt en hier zitten we dan. Ik heb geprobeert het filmpje van de cd te halen maar om de een of andere reden doet hij het niet en pakt alleen kleine stukjes, heel vaag... @mamaatjevan5, Ik ga zeker iedereen op de hoogte houden hier. Als we nog een keer gaan kijken doen we het met 3D want nou wil ik het ECHT goed zien ook! Hahah.. Alleen zag ik alweer dat daar wachtijden zijn van 4+ weken, dus ons gedult zal weer op de proef worden gestelt.
Ik zou ook meteen al gebelt hebben voor nog een geslachtsbepaling op dit termijn! Bij mij waren ze ook hier allemaal zeker van een jongen. Maar mijn echo was met 14wk. Maandag zullen wij het ook zeker weten maar ga echt wel uit van een meisje. Bij jou is het veel duidelijker een jongen!!
Ik zou idd ook nog een echo laten maken, en nog geen roze halen hahaha. Wij hadden pretecho met 17 week duidelijk een jongen te zien. 20 week echo lag meneer met zijn benen gekruist zoals jij omschrijvt keken we na de billen. zegt mijn vk ik zie duidelijk een meid, doordat ik al kleertjes voor jongen had gekocht werd ik redelijk rood, vroeg dus of dit dan in 3 week nog kan veranderen hahaha. toen zei ze die houd je nog even te goed en na een kwartier had die zin om het toch te laten zien en hij was inderdaad een jongen en ook met 26 week nog steeds een kleine meneer. Blijkt dus wanneer ze de beentjes bij elkaar houden en het hele zaakje omhoog/na de buik drukken en wij na de rug keken het erg lijkt op een meisje als ze niks zien en ook dan niet duidelijke de 3 streepjes kunnen zien ze een meisje zeggen. Bij een meid is het namelijk nooit echt goed te zien en bij een jongen overduidelijk. uitleg van mijn vk. Dus ik zou toch voor nog een echo gaan als wij alleen de 20 hadden gehad ware we van een meisje uit gegeaan terwijl we over 12 week echt een jongen krijgen....
Ik vind de eerste foto lijken alsof je een balzakje ziet en bij de tweede foto een piemeltje. Zie er eerlijk gezegd geen meisje in! Ben erg benieuwd wat het nu uiteindelijk is
@pricil: idd Ze vertelde mij ook dat als een jongetje zijn beentjes dichthoud de balzak rimpelt en je dan ook 3 streepjes krijgt die dus lijken op een vagina. Ook de navelstreng met 3 vaten kunnen 3 streepjes geven Een piemeltje kan je niet omheen, blijf erbij dat foto 2 een piemeltje is
wij hebben een potyshot + andere echo's waar op we zien dat het een jongen is en ook 1 waarop je heel duidelijk de navelstreng ziet op pretecho en dat ziet er ook heel anders uit dan zijn geslacht. Zie je mijn vk omschreev: mickey mouse/speen en daarin 3 vaten of 2 als je er maar 2 hebt kan ook. of je ziet toch echt wel een streng erbij langs gaan, heel anders dan het geslacht van de baby.... Ben heel benieuwd of het nou meisje of jongen is, ik zie meer een jongen
Na nog 100 keer kijken naar de echo raak ik steeds meer in de war. Het gekke is dat er geen een moment streepjes tussen de benen te zien zijn behalve dat moment dat ze kijkt en de baby in een beetje rare houding ligt. En het lijkt mij dat als het een meid is de strepen toch ook op andere momenten zichtbaar hadden moeten zijn? Ik baal als een stekker hiervan, zeker aangezien we nog tot eind september moeten wachten nu om via 3D te kijken.
tot eind september? wow! waarergens woon je? kun je niet bellen en uitleggen of je even snel tussendoor mag voor het spieken van het geslacht tegen een laag tarief en dan eind september gewoon de 3D echo? ik denk dat ze daar niet zo flauw in zullen zijn om je eventjes snel tussendoor te plannen. wel klote zeg, nu zit je echt in 2 strijd of het nu een jongen of meisje is.
ik zou het ook echt niet uithouden tot september....en dan in die onzekerheid!! Ik zou bellen voor een nieuwe afspraak!!
Na deze bubieuze ervaring met de 2D 20 weken echo vrees ik dat ik via 2D niet meer overtuigd KAN worden eigenlijk deze keer. Dr. papa en Barendrecht (die mijn voorkeur hebben kwa pretecho) zaten helaas vol tot eind sep, dus eigen schuld dikke bult nou moeten we dus maar wachten. Volgende keer zal ik 2 keer nadenken voordat ik de 20 weken echo als een mooi moment om achter het geslacht te komen kies. Dat het een medische echo is weet ik wel, maar ze vroeg zelf of we het graag wilde weten.. Tjah.... Ik ben overgins het filmpje deels aan het uploaden, ik kreeg het dubieuze stukje op de cd er wel af tot mijn verbazing maar niet de gehele echo. Hopelijk upload het goed dan plaats ik zo de link.
Filmpje! Tussen 2:00- 2:07 zit ze tussen de beentjes.. De stop knop is zeker geen overbodige luxe daar. 20+3 SEO - YouTube
iets voor de minuut ook, waarom heeft die beide keren niet op de pauze knop gedrukt? dan had je het heel goed gezien... Het gaat mij nu te snel.. bij de 2d echo bij ons met 17 week was al heel goed te zien dat we een jongen kregen...
ik denk een meisje...het lijkt sterk op een jongen dat wel, maar volgens mij zijn het toch schaamlipjes die je ziet.....