Haha, ik zat ook al meteen te spieken!! Erg hè Chaii? Ik moet nog 2 dagen en hopelijk hebben we dan een goede echo gehad én weten we eindelijk wat het wordt!
@Hilse, aaahhhh jij dacht die weet wat het is he spieker?! @Kitty07, heerlijk joh dat jij over 2 dagen weer kan gaan gluren. Hopelijk ligt de kleine er helemaal klaar voor, haha. @Blondi, Een jongetje, LOL... Eind september heb ik een 3D afspraak. Time is killing me!
Hihi, tjah ik raak echtniet meer overtuigd door een 2D echo na dit hoor.. En de 3D zat vol tot eind september bij mijn 2 fav echopraktijken, heb weinig keuze. Ik heb het filmpje weer online gezet trouwens, sorry! 20+3 SEO - YouTube
Ik heb het filmpje ook nog eens minitieus bekeken, en ik zie toch eigenlijk alleen maar wat een jongen zou zijn en nergens heel duidelijk de drie streepjes/koffieboontje...
Ik zit ook nog steeds in onzekerheid, moet nog precies 2 weken wachten tot de 20 weken echo en dan hopen dat ze het echt heel goed en duidelijk kunnen zien!
@Zwangernr5, Wat lief dat je zo uitgebreid even voor me hebt meegekeken met de echo. Ik zie daar dus ook nergens de koffie boon.. Het moment waarop de echoscopiste wel kijkt naar het geslacht (staat ni op youtube) zie je alleen een scheef setje streepjes.. Dus tjah, ik vind het net iets TE veel op een kleine boy lijken om me te overladen met roze en meiden gedachtes. Hoop dat je over 2 weekjes zeker bent van het geslacht, dat is wel zo leuk he! @irm1980, In ieder geval heb ik dankzij zulke reacties als die van jou niet het gevoel dat ik dingen zie die er niet zijn.
Ik zie het niet, ik zie het niet! Ben zoooooooo slecht met echo's! Toen ik de 20-weken echo van m'n zoontje kreeg en ze vertelden dat het een jochie was zei ik : "Idd, ik zie het!!" Bleek daarna dat ik gewoon aan de verkeerde kant zat te kijken en vlgs mij een arm had gezien ofzo!!!! Maar gisteren op mijn 20-weken echo waren er hele duidelijk streepjes te zien...heb de echo's in m'n eigen topic gezet dus mss kan je eens vergelijken?
Gisteren de 20 weken echo gehad maar we wilden het geslacht niet weten. Stiekem toch geprobeerd het te ontdekken en ik vraag me af of je op de echo een balletje kunt zien zitten bij een jongetje of dat dat wat anders is geweest? Het leek zo duidelijk een jongen vanaf de zijkant maar ik heb er geen foto van. Het leek alsof er net daaronder een balletje te zien was maar misschien was het toch iets anders? Ws a.s. dinsdag toch maar vragen wat het wordt.....
Bij mijn zoontje vond ik het wel heel duidelijk toen ze het me eenmaal eenwezen. Echt twee balletjes met een uitsteekseltje ertussen! Gisteren te horen gekregen dat we een meisje kregen en dat schijnt dan meestal wat moeilijker te zien. Maar goed, het is toch niet mijn specialiteit!
Een meisje opzich is niet moeilijk te zien. Maar ik heb gelezen dat het vooral een soort van uitsluiten is dat er toch geen uitstekelte aka piemeltje verstopt zit en daar schijnen ze zich nog al eens in te vergissen, omdat het aan het buikje geplakt kan zitten, de balletjes op de streepjes van een vagina kunnen lijken etc..
Ja, de arts vertelde ook al zoiets gisteren. Ze zie ook dat ze persé 5 bepaalde dingen wilde zien en die zag ze ook. Toen zei ze ook zeker te weten dat het een meid was dus nu durf ik wel te shoppen!