Als dit geen meisje is eet ik mijn stinkende schoenen op! Zag er nog veel meer maar het is onnodig om 6 afbeeldingen te plaatsen, deze is heel duidelijk!
Mijn termijn echo was met 10+ weken dus geen 12 weken nub ofzo. Maargoed, dat hamburgertje zie ik vaak zat maar ik zie ook andere dingetjes en de baby ligt op de zij met de beentjes tegen elkaar de hele echo. Ik hoop ook dat het gewoon een kleine dame is, dan hoef ik niet om te schakelen. Maar we gaan er voorlopig nogniet 100% vanuit.
Hey Chaii, Ik ben vandaag nog bij de VK geweest en mijn fotos van vandaag leken echt heel veel op de screenshots hier!! En mijn VK zei nog......als er nu tóch weer een jongen uitkomt dan kom ik persoonlijk jullie babykamer oververven! Zij garandeerde mij echt 100% dat het een meisje was en het leek sprekend op die screenshots wat ik hier zie!
Zaterdag was het dan eindelijk zover, eindelijk de 3D echo. En jahoor het is gewoon een DAME! Het was echt overduidelijk. We zijn echt superblij, we hoopten al op twee van hetzelfde geslacht. En wat lijkt ze al op haar zus! Bedankt voor al het meedenken en kijken, het was een hele leuke afleiding tijdens het lange wachten. LiefS
JAAAAAAA!! Eindelijk duidelijkheid hihi en zie, daar toch een 2e meisje! Gefeliciteerd en nu lekker shoppen!
uuuhm ... jij zei foto 1 meisje, foto 2 jongen .. en later zei je nog dat het bij haar duidelijker een jongen was CHAI !! Gefeliciteerd !! Eindelijk duidelijkheid .. die kleine boef van jullie heeft ons allemaal in haar greep gehad hahaha
Jaja, Ik bleef standvastig bij een meisje! Anders zou ik mijn vieze stinkende schoen op eten! Super! Van harte gefeliciteerd! En een fotootje van de mooie echo?
Jaaaaaaaaa.....gefeliciteerd Chaii met jullie kleine meid!!!! Wat fijn dat je nu eindelijk ook duidelijkheid hebt! Dat wordt shoppen!!!!