Gefeliciteerd! De nub op de echo van mijn kleintje lijkt erg op die van jou, en we hebben morgen geslachtsbepaling Ben zo benieuwd
Dank je! Rockstar, ik kon niet eerder reageren. Maar ik ben zo benieuwd! Heb jij dezelfde uitslag gekregen of een meisje? In elk geval GEFELICITEERD!
Ah wat leuk!!! Hadden jullie ook stiekem een beetje gehoopt op een jongen? Genieten zeg! Lekker blauw shoppen! Hier al volop in de namen, gedachten en blauwe prul gedoken voor ideeen :-D
Ja echt zijn zo blij en trots, een knulletje erbij. We hadden niet echt voorkeur, maar aangezien we een dochter hebben, is het natuurlijk helemaal te gek om een zoontje te krijgen Hebben na de echo ook meteen een stoer pakje gekochtn het shopt zo anders dan voor een meid, maar zo leuk! De naam hadden wel al, haha is lekker makkelijk. Nu allemaal stoere spulletje uitzoeken en lekker genieten!
Ja,wij hebben ook een meisje ( 20 maanden nu). Ik moet echt even 'in'komen wat betreft het shoppen voor een jongen. Ik weet nog helemaal niet waar ik moet zijn. Naam hebben wij ook al. Maar nog 25 weken om daar heel zeker van te zijn! ps. Ik zag in ieder geval bij Zara van die superschattige jongens mini-baby collectie!
Altijd leuk om te lezen als het onderwerp heel oud is en je dan kan doorlezen naar het antwoord hahaha Gefeliciteerd! Super leuk een jongen!
Wat leuk! Zitten we in bijna dezelfde situatie. Shoppen is ook zeker anders, maar vind dat ze echt heel veel leuke dingen hebben. Nooit verwacht haha. Wat fijn dat jullie de naam ook al hebben, en idd bij twijfel kun je nog switchen, genoeg tijd ervoor Dank je voor de tip, ik ga even kijken bij Zara. Vond dat h&m ook stoere kleertjes had, maar dat was vorig seizoen, dus nu ook even kijken of de zomer collectie net zo leuk is