meisje of jongen? how know's

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by desangel, Jul 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. desangel

desangel Actief lid

Dec 14, 2007
    113
    0
    0
    zeist
    hoii !
    vanaf de 1ste (goed zienbare) echo word er gezegd dat onze kleine een meid word ... maar ik hoor steeds meer verhalen dat er gezegd word dat het een meisje word en uiteindelijk toch een jongetje word .... wij hebben een 3 d echo waarvan ze zeggen dat het de schaamlipjes zijn... maar wij twijfelen heel erg ....
    de echo staat in mijn album....
    kunnen jullie even een kijkje nemen en jullie mening geven?
    dankjewel !

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik zie ook een meisje. De schaamlipjes zijn altijd opgezwollen in de baarmoeder en als ze net geboren zijn. Maar je kan ook een nieuwe echo laten maken, bij een ander echobureau en dan vragen wat zij zien. En anders maar gewoon alles neutraal houden tot de kleine eruit is!

3. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Waarom twijfel je eigenlijk? Het lijkt me dat de echoscopisten er verstand van hebben. Uiteraard komt het weleens voor dat ze zich vergissen maar als ze steeds zeggen dat het een meisje wordt, zou ik daar gewoon vanuit gaan. Ik zou er gewoon op vertrouwen.

4. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

Jan 6, 2007
    8,553
    0
    36
    renkum
    ik zeg ook een meisje duidelijk te zien

5. desangel

desangel Actief lid

Dec 14, 2007
    113
    0
    0
    zeist
    bij 2 vriendinnen was het geval dat bij elke echo en pretecho gezegd werd een meisje dus hoppa alles roze word het geboren ist een jongetje dus vandaar...
    wijhebben gelukkig wel alles naturel kleur

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Hahah.. grappig dat je een stelletje leken meer vertrouwd dan een echoscopiste die er speciaal voor opgeleid is. Bij meisjes zitten ze er een enkele keer naast. Jongentjes hebben ze eigenlijk altijd goed. Het is dus een kwestie van zien of niet zien. Bij jou zien ze niet en dus is het een meisje.
    Trouwens.. het is "who knows" (ben Engelstalig vandaar ;) )

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Oeps, dubbele post :oops: Sorry!

8. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik denk wel een meisje, maar ik snap ook wat jij bedoelt met evt een jongetje..

In mijn album een 2d echo van een jongetje waarvan ze een meisje dachten.
    En dus daarna een foto van 3d DUIDELIJK een jongetje :)

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hoi hoi

oooo jee ik dacht gelijk van o das een knul de schaamlipjes zitten nl in het midden deze foto is van onder genomen dus vandaar :oops: :oops:

groetjes nathalie

10. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Jij denkt dus dat het een jongetje is?

Bedoel je de foto van de TS? Of in mijn album?

(ik zie ook beide erin, wel meer een meid, maar het lijkt ook een beetje een jongetje :))

11. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    ik denk toch ook een meisje hoor.
    zie geen piemeltje,en ook geen balzak.

12. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    hihi @ tammy nee maar bij de 1e 2 fotos van fioon is ook geen piemel te bespeuren........En dat bleek toch een jongetje!haha
    Ik durf er geen uitspraak over te doen,dacht eerst gelijk een jongen.Maar het zou idd evengoed een meidje kunnen zijn.....Lekker alles neutraal ,kan je je na de geboorte uitleven met kleurtjes!

13. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    desangel ik zie ook wel een meid, maar als het piemeltje naar de andere kant ligt is het net zo goed een jongen.
    ik weet niet of je de echo bij hetzelfde bureau als je vriendinnen hebt gedaan, dan zou ik ook twijfelen.
    maar ik vind dat het leuk is om het geslacht te weten maar je er altijd rekening mee moet houden dat het het andere geslacht is. wat het ook word het is toch beide prachtig

14. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

May 28, 2007
    3,777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ja, een meisje :D

15. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Als je bij mij in mijn album kijkt, zie je bijna precies dezelfde foto, ook met de beentjes in de lucht! Maar je ziet duidelijk dat het geslacht anders is ;)

Share This Page