Morgen guo naar voorgevoel

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mamaa6, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    ik ben doorgestuurd
    Twee aders ipv drie
    Groeiachterstand
    Hartje kon ze niet zien
    Vocht in de nier maar wel binnen de marge

Het kan ook alleen twee aders zijn en de rest dus goed maar wie had ook een slecht voorgevoel? En klopte dit of waren t toch de zenuwen

2. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik heb hetzelfde en werd ook doorgestuurd alles was goed ook inderdaad vocht bij de nier maar ook binnen de marge,

Mijn gevoel kon ik niet goed plaatsen omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad dus ik had wel weer zoiets van ja het zal wel weer niet goed.

Maar het komt heel vaak voor blijkbaar want die dokter had in 2 dagen al 4 vrouwen gehad met hetzelfde.

3. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik had het zelfde en ook een heel slecht gevoel. Maar alles was goed de sua was het enige bij de guo. Ze was in eerste instantie klein maar ze werd geboren met 42 weken waardoor ze een gemiddeld gewicht had. Ze Is nu 4 en wel nog steeds klein. Na de bevalling Is ze meegenomen door de kinder arts en die heeft haar helemaal na gekeken met 12 weken Is ze nog een keer binnenste buiten gekeerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat ze niets over het hoofd gezien hadden.

Vooral zenuwen in samenwerking met hormonen kunnen je gek maken ;) sterkte

4. Mimosa

Mimosa Niet meer actief

Niet in dezelfde situatie gezeten, maar wilde je wel even een digiknuf geven. Hoe was het vandaag?

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh wat spannend meid! Ik hoop dat alles goed is met jullie kleine meid!

6. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Hoe was t?

7. Mamaa6

Mamaa6 Bekend lid

10 jun 2015
    933
    563
    93
    Wat lief!
    Alles was goed alleen een beetje klein 😊

8. nicole1987

nicole1987 Fanatiek lid

19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Gelukkig!

Hier ook wat kleiner maar dat was de eerste bij mij ook zelfs, wij zijn zelf ook maar tenger dus ja verwacht ook niet dat ik grote kinders maak :)

9. Maartje2013

Maartje2013 Actief lid

9 sep 2012
    122
    0
    0
    Gelukkig! Zal een spannende dag geweest zijn. Ben je gerustgesteld of nog steeds een naar gevoel?

10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hier ook een kindje met een slagader te weinig in de navelstreng. Alles helemaal goed en heeft steeds iets voorgelopen op de groei zelfs. Ze zeiden dat ze straks na ontdekken van 1 ader te weinig geen verder onderzoek meer gaan doen omdat groeiachterstand hierdoor nooit is bewezen.

Gelukkig is bij jouw kindje ook alles goed

Deel Deze Pagina