ik ben doorgestuurd Twee aders ipv drie Groeiachterstand Hartje kon ze niet zien Vocht in de nier maar wel binnen de marge Het kan ook alleen twee aders zijn en de rest dus goed maar wie had ook een slecht voorgevoel? En klopte dit of waren t toch de zenuwen
Ik heb hetzelfde en werd ook doorgestuurd alles was goed ook inderdaad vocht bij de nier maar ook binnen de marge, Mijn gevoel kon ik niet goed plaatsen omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad dus ik had wel weer zoiets van ja het zal wel weer niet goed. Maar het komt heel vaak voor blijkbaar want die dokter had in 2 dagen al 4 vrouwen gehad met hetzelfde.
Ik had het zelfde en ook een heel slecht gevoel. Maar alles was goed de sua was het enige bij de guo. Ze was in eerste instantie klein maar ze werd geboren met 42 weken waardoor ze een gemiddeld gewicht had. Ze Is nu 4 en wel nog steeds klein. Na de bevalling Is ze meegenomen door de kinder arts en die heeft haar helemaal na gekeken met 12 weken Is ze nog een keer binnenste buiten gekeerd. Gewoon om er zeker van te zijn dat ze niets over het hoofd gezien hadden. Vooral zenuwen in samenwerking met hormonen kunnen je gek maken sterkte
Gelukkig! Hier ook wat kleiner maar dat was de eerste bij mij ook zelfs, wij zijn zelf ook maar tenger dus ja verwacht ook niet dat ik grote kinders maak
Hier ook een kindje met een slagader te weinig in de navelstreng. Alles helemaal goed en heeft steeds iets voorgelopen op de groei zelfs. Ze zeiden dat ze straks na ontdekken van 1 ader te weinig geen verder onderzoek meer gaan doen omdat groeiachterstand hierdoor nooit is bewezen. Gelukkig is bij jouw kindje ook alles goed