Ik zou ook meisje zeggen, omdat de echo er bij ons toch anders uitzag hihi... maar zie hierboven dat het toch echt een jongen is...
Ja maar waar heeft TS dan gezegd dat het een jongen is??? Ik zie alleen maar staan dat Meike zegt het is een jongen. Waar weet zij het dan van?? Overigens is het bij deze foto's nog altijd 50/50 want met 15 weken ziet het er vaak nog hetzelfde uit
Ik ken de band tussen TS en Meike ook niet maar ze klinkt wel overtuigd ze zal haar denk ik wel ergens anders ook misschien spreken. Maar dat laatste klopt niet wat je zegt! Met 15 wkn kan een goede echscopiste het geslacht ook 100% zien, zoals de mijne ik krijg met 15.3 een echo...met 15.0 is ze nog op vakantie anders had ik toen al gekunt dus met 15 wkn kan het ook maar goede echoscopiste is wel handig
Nou toch is dit niet altijd waar Een jongen is vaak duidelijker te zien dan meisje klopt maar tot 15 weken zien ze er vaak hetzelfde uit. Alleen sommige kindjes zijn soms daar al iets eerder ontwikkeld dan andere. Kijk maar eens op ingender.com bij het forum Ultrasound en dan waarom je beter geen echo's kunt hebben tot 15 weken ergens. Als je die foto's ziet zegt iedereen hier ook meteen jongen maar 5 weekjes later is het toch een meisje en daar zijn meerdere topics over
Ok wat grappig! Nou ja ik bedoelde meer dat een geslachtsbepaling va 15 wkn bij mijn echoscopiste dus wel 100% is tenzij zij anders zegt. Maar wat interessant dachten ze bij jouw 12 wkn echo dat het een jongetje was dan? Dat denken ze bij de Nub nu nl wel van mijn echo! Ben benieuwd Heb jij jouw 12 weken echo ergens staan toevallig van je meisje?
Ik denk een meisje Ze heeft nergens geschreven dat het een jongen is, haha.. Ik ben wel benieuwd ik hoop dat je het nog komt vertellen TS
Nou ik zat nog even te kijken, maar denk niet dat Ts nog komt hoor hahahaha Ze heeft 2 berichten geplaatst onder haar naam en that's it dus kleine kans dat ze nog komt
hihi nee zijn niet mijn foto's Ik heb wel in hetzelfde schuitje gezeten dat het twijfel was meisje of jongen vandaar dat ik mij er toen in ben gaan verdiepen op ingender. Daar zie je heel veel topics met dezelfde vragen langs komen. Maar toevallig dachten ze bij mij met 12 weekjes een meisje krijg toch echt een knulletje Ik denk trouwens ook niet dat TS hier nog komt was wel benieuwd wat het nu is.