meisje of jongen ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kriekske, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, op een andere babysite waar TS ook actief is, heeft ze ook een aantal foto's geplaatst, waardan die in deze topic er één is. Op die site is ze volgens mij wat actiever en daar heeft ze verteld dat het een jongetje is....vandaar dat ik het dus weet...;)

Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik ook echt een jongetje op de foto zie...het piemeltje dat uitsteekt vond ik eigenlijk vrij duidelijk...die streepjes is volgens mij een navelstreng. Maar misschien is dit zo omdat ik een foto van mijn eigen zoontje heb die heel erg op deze foto lijkt.

X Meike

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    Ik d8 idd gelijk een jongetje totdat ik de 3 streepjes zo duidelijk zag!Het is idd natuurlijk ook een vroege echo waarsch is het de navelstreng haha!

X

3. saartjeb

saartjeb Lid

17 feb 2011
    33
    0
    0
    aankomend moeder
    nederland, delft
    hahaa.. tis ook te moeilijk om het te raden met 15 weken iedereen dacht meisje maar ze stuurde later dat het een jongen was hahhaa..

4. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik zou ook denken dat het een meid is. Onze echo zag er bijna het zelfde uit alleen was het kleine bobbeltje al weg. Op de echo van onze zoon zag je echt duidelijke en piemeltje, en dan is dit toch wel klein denk ik.

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    O hahaha he maar als ik nou mijn 12 wkn echo aan jou laat zien denk je dan te kunnen zien wat ik krijg :D?

Nee denk ook niet dat ze nog komt ;)

6. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Aha dat verklaard een hoop Meike :D thanks!

Deel Deze Pagina