Bij mijn oudste wilde wij het eerst ook niet weten en zie je op de dvd met 25 weken ook steeds drie streepjes. En ja, een piemel zie je zo duidelijk. Exact zo'n foto hebben wij met 29 weken gehad. Hier komt echt zeker weten een jongen uit, durf het te garanderen. Een meisje kun je je in vergissen, maar in zo'n duidelijke piemel niet
ik vind wel dat jou vk of gyn zeer onduidelijke echo fotos maakt. maar ik gok op een jongen, gezien foto 2, daar denk ik echt een piemel met balzak te herkennen. Foto 1 kan ik weinig uit maken
Zijn jullie er allemaal zo van overtuigd dat dat rondje en 'slurfje' van foto 2 een balzakje en piemeltje zijn ? Ik viknd ze, zeker in vergelijking waarvan ik denk dat dat een gebogen been is, zo enorm groot lijken, of kan dat vervormd lijken door de foto ? @ Suzetje; foto 1, 2 of beiden ? @weet even niet meer wie; tegen de tijd dat de kleine er is zal ik zeker verskag uitbrengen !
@Mel: Dat is zeker een piemel en balzak En ja, die is serieus zo groot. Mijn zoontje had op 17 weken al zo'n beeld als op jou 2e foto, hij is gewoon erg flink geschapen Op foto 2 is zeker een piemel met balzak, en de piemel is niet eens uit proportie, maar gewoon normaal in proportie voor dit termijn hoor voor jou lijkt het misschien groot en daardoor niet zeker een piemel, maar elke jongensmama krijgt zo'n echo waarop het er zo groot uitziet