Hoi hoi, Ik heb afgelopen maandag een geslachtsbepaling gedaan in Zwaag echt super leuke vrouw en echo buro.. Maar ze kon het niet heel goed zien maar was er wel van overtuigt dat het een meisje was.. Ik zie het alleen echt niet.. Misschien kunnen jullie mee kijken of hebben jullie ook zo iets gehad dat je het zelf niet zag maar dat het wel echt zo was ? 😊
als ze het niet heel goed kon zien lijkt mij dat ze ook niet zeker kan zijn van het geslacht... kan niet zoveel uit de foto halen eigenlijk.. vervelend die onzekerheid... binnenkort 20 weken echo?
Wat raar ik zie duidelijk voetjes maar de streepjes waar de echoscopiste meisje heeft neergezet is helemaal het geslacht niet sterker nog het ene voetje zit precies voor het geslacht wil niet zeggen dat ze het niet gezien heeft maar niet op basis van deze foto
Ben zelf voor de vierde keer bij dit echo bureau geweest voor geslachtsbepaling en alle 4 de keren had ze het goed. Bij onze jongste dochter was het ook moeilijk te zien en kon ze het in het begin ook niet echt goed zeggen, maar dat er later gekeken werd zag ze een meisje. Wij hebben nog getwijfeld en hier op het forum ook aan de hand van foto's, maar het klopte echt was echt een meisje. Als ze het echt niet weten zeggen ze het daar ook. Maar aan de hand van de foto kan ik het ook niet zeggen+ dat het een onduidelijk foto is van de echofoto.
Gelukkig dat het wel elke x goed was bij jou.. We hebben ook een hele film er bij en daar zei ze ook ongeveer 3 x wel een meisje te zien maar ze kreeg het niet duidelijk op beeld voor ons.. 😊
Ze had het bij ons ook goed! Maar hij liet het ook duidelijk zien. Ze zijn daar wel goed hoor. Wil zeker nog een pretecho laten maken.