Zonet heb ik de combinatietest gehad. Ik was al erg zenuwachtig, maar iedereen zei me dat het wel goed zou komen.. Eerst leek alles goed; maagje gevuld, twee armpjes/beentjes, vijf vingertjes aan elke kant, goede nieren, goede hersenen. Maar toen kwam het hartje. - Er is een 'lek' te zien in het hartje - De ene hartkamer is veel kleiner dan de andere, terwijl ze gelijk moeten zijn - De hartslag was niet goed Ben er erg van geschrokken. Nekplooi kon ze niet goed meten, maar dat leek goed te zijn. Moet vrijdag terug komen om opnieuw te kijken naar het hartje + naar de nekplooi. Iemand hier ervaring mee? Hoe is dit verder gegaan? En wat betekend het als er een hartafwijking is? Ben erg bang dat het helemaal mis is Ben zo verdrietig en zo bang..
Meis, wat een schrik en onzekerheid. Ook al was je nerveus, dit nieuws had je vast niet aan zien komen! Ik heb geen ervaring hiermee, maar wil je wel een hart onder de riem steken.......
Heel veel sterkte, ik kan me voorstellen dat dit een vreselijke tijd voor je is dat je moet wachten op je nieuwe echo. Dan ben je al zenuwachtig en dan krijg je dat te horen... sterkte en ik hoop dat je alsnog gerustgesteld wordt
Oh nee meiske toch!! Wat een onzekerheid. Ook vanaf hier een dikke knuffel. Jij hebt bewust voor alleenstaand ouderschap gekozen toch? Ik hoop dat je veel steun van de mensen om je heen hebt. Sterkte!
Bedankt voor jullie berichtjes. Ik denk dat het Hlhs is, aangezien dit precies klopt met wat er op de echo is. Het kindje zal dus overlijden. Ik ben er zo kapot van. Ik kan alleen maar huilen Ik zocht naar kinderwagens en keek al naar namen. Nu moet ik straks een mandje of kistje gaan zoeken om mijn lieve kindje in te leggen.
Bij een kennis van mij was er ook al heel vroeg in de zwangerschap een hartafwijking vastgesteld en ik denk dat dit hlhs was. Haar kindje is direct na de geboorte geopereeerd en is nu een gezonde peuter van 3 jaar. Hopelijk biedt een operatie ook een oplossing voor jullie kleintje, sterkte!!
Bah wat naar! En een vervelende wending! Veel sterkte, ik ken ook positieve verhalen van kindjes met hartafwijkingen hoop dat dit voor jou kindje ook zo mag uitpakken..
Thnx.. Zometeen om 12u weer een echo. Ik hoop zo erg dat t nog een beetje mee valt!! En hopelijk ook wat duidelijkheid.. Momenteel zoveel vragen.