Hallo, Ik ben de vorige zwangerschap met 13 wkn ook in Lommel geweest en ze had het goed bij ons! Maar nu vroeg ik me af: Zijn er ook dames waarbij ze het fout had? Want kom dat op internet eigenlijk niet tegen... En geslachtsbepaling echo's van haar zijn welkom!
hier ook goed! ken echt heel veel mensen die bij haar geweest zijn.. gok zo al 20 kindjes en allemaal goed!!
Ik ben ook met 13,5 weken bij dr geweest, volgends haar toen een meisje... ben nu wel erg benieuwd of het echt klopt, maar lees alleenmaar goede dingen over haar. Ik ga dit topic ff volgen
Hier ook 2 keer goed en met 13+4 geweest beide zwangerschappen. Bij de jongste moest ik een dag later naar de gyn voor een echo en had t ook aan hem gevraagd en hij zei toen dat het geen jongen was omdat ie geen balletjes zag. Lommel beweerde van wel en bij 20 weken had ze toch echt gelijk!
Bij ons klopte het ook! Als ze er niet zeker van is zegt ze 80% zeker en anders weet ze het heel zeker
Wil ook wel ervaringen lezen Wij gaan er binnen 2 weken naartoe, als ik 15 weken ver ben, hopelijk werkt het beebje wat mee
Met 14 weken precies geslachtsbepaling gehad. Zij was 100% zeker van een meisje. Met 20 wk echo en 30 wk groeiecho nog steeds een meisje!
Dan heb je niet goed gezocht hoor Er zijn een hoop positieve ervaringen te vinden, maar ook een hoop negatieve. Ze staat zelfs een aantal keer op Tros Radar..
Zie indd na goed zoeken enkele negatieve reacties maar niet dat ze het verkeerd had.. Hebben jullie nog foto's van de geslachtsbepaling bij haar??
Hier had ze het ook goed. Was er geweest met 15 weken. Ga er nu weer heen! En negatieve berichten zijn er altijd!