gewicht met pretecho.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door echtniet27, 15 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Ik vroeg mij iets af ik met 26 weken een pretecho gehad. De vrouw meet en kwam op een gewicht van 1007 gram uit. Ze zei dat dit netjes is maar op internet staat dat de baby met 26 weken maar 700 gram weegt. Ze schatte het geboortegewicht rond de 3 kilo.

Mijn vraag is dus weegt mijn kindje teveel of is dit inderdaad normaal?

2. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Niemand? Misschien dan maar aan de vk vragen over 2 weken.

3. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hoii,
    ik denk wel dat dit normaal is, onze dochter is met 29 weken geboren die woog 880 gram maar die had een flinke groei achterstand.. mijn vk had het erover dat ze met 29 weken geloof zo'n 1100 gram horen we wegen.

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ons hebben ze niets vertelt met de pretecho, en dat was prima. Ik was daar tenslotte om de kleine te zien. Vind persoonlijk ook niet dat dat iets is wat dan gemeten of geschat moet worden. Lijkt me meer Iets voor de gyn of je vk om te meten.

5. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Pin je niet teveel vast op die gewichten. Bij een echo kunnen ze alleen maar een schatting geven, en die zit er regelmatig behoorlijk naast.

6. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik heb een echo bij de gyn op 26 weken en baby werd op 910gr geschat. Zeer gemiddeld :)

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    idd en ook op internet verschilt het enorm hoor
    ik had een ap op de telefoon en volgens die app zou de kleine met 21 weken al 30 cm zijn en 800 gram wegen

ik zou eerder vanuit een verloskundige gaan dan van internet

Deel Deze Pagina