je meidsche dossier is ALTIJD toegankelijk voor jou. Ik lees ALLES voordat ik het bij een arts inlever want ik wel weten wat er in staat en of dat ook mijn mening is.
Wij wilden ook niet weten wat het zou worden en altijd is er netjes gevraagd of wij het al wisten. Bij de twintig weken echo stond op het formulier dat het geslacht bekeken was en dat het goed was, niet wat het zou worden. Mijn vriend had heel sterk het voorgevoel dat het een meisje zou worden (hij kreeg gelijk hihi) en ik wist het eigenlijk niet. UIteindelijk denk ik wel dat ik meer richting meisje ging. Spannend hoor, je zult nog even geduld moeten hebben, maar dat is ook wel weer heel erg leuk!
Ik ben wel heel benieuwd wat het nu is. Maar ik dacht ook dat het om jou ging. Bij ons stond er ook geslacht onbekend teweil we het wel wisten.
hoihoi meis ik had even gekeken hier op de forum bij vraag aan de verloskundige en zag wat intressants hier geef ik je de link http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=76050 Was dat ook bij jou zo? Liefss