Het komt ook niet vaak voor hoor! Zeker op dit termijn. Kan me voorstellen dat het omschakelen en ik zou ook blijven twijfelen. En die reacties tja. Ze kunnen maar beter lief zijn, anders zoeken ze maar de hoogste boom op.
Ohh kan me voorstellen dat je enorm moet wennen. Wij hebben heel duidelijk met 13, 15, 19 en 25 weken het geslacht kunnen zien maar zou toch even moeten wennen als het ineens het andere geslacht blijkt te zijn.. (lijkt me heel sterk haha). Op jou foto zie ik bij de 2e toch echt duidelijk balletjes dus een jongen.. Zou in jou geval toch nog even een geslachtsbepaling laten doen zodat je een echt duidelijke foto krijgt.
Ach dat is wel even schrikken, logisch dat je er even " van bij moet komen". Dan merk je ineens hoe erg je je op het geslacht hebt ingesteld.. Dit is echt zoiets waar je over een paar jaar om kan lachen, maar nu helemaal niet..dus dat hoeven anderen ook echt niet te doen, want het is nu gewoon echt even niet leuk voor jullie.. jullie jongen is natuurlijk prachtig, maar de verwarring en de schok is dat niet Eerste foto zou ik niks over durven zeggen, snap de 99% uitspraak eigenlijk ook niet zo goed op basis van deze foto. Maar op de tweede zie je echt een balzakje, lijkt mij duidelijk..
Natuurlijk is een jongen ook super nu ben ik gelukkig nogal van de neutrale kleuren en dingen dus de schade is beperkt maar toch schieten er weer steeds dingen.in mn hoofd Ohja dat had ik ook al zo heb ik ook nog een It's a girl houten.bord en heel.veel roze wol omdat mijn schoonmoeder en ik sokjes aan het breien waren voor de geboortesuikertjes... En inderdaad dat gevoel.. ik wilde namelijk altijd heel graag een jongen maar mijn vriend heeft al 3 meiden gemaakt bij zijn ex dus we dachten die kan geen jongens maken haha dus was al aan het idee van een meid gewend voordat dat daadwerkelijk verteld werd... Maarja komt allemaal wel goed even wat aanpassingen maar vooral de gedachtengang moet veranderen... Bedankt voor jullie reacties ook heel lief en ja alles is welkom natuurlijk ben allang blij dat ik zwanger ben.geraakt bij mijn eerste icsi
Gefeliciteerd. Wat een schok. Ik was er van overtuigd dat ik een jongen kreeg maar uit de 20 wkn echo bleek destijds een meisje dat was al een hele omschakeling. Kan me voorstellen dat je het even niet meer goed weet. Misschien kun je de wol nog terug brengen. Ik weet dat je bij de wibra de wol nog binnen 3 maanden (volgens mij) met bon en wikkel erom kun terug brengen.
Fijn voor je dat je geluksgevoel overheerst! en misschien komt er ooit nog wel eens een meisje.. Zo'n bord bederft niet
Jeetje wat een schok! Heb je de 20wk echo bij de gyn gekregen of niet? Ik zou ook even diegene opbellen die jou voor 99% zekerheid gaf voor een meisje,dat het toch een jongen is,deze persoon mag zeker niet meer dezelfde fout bij iemand anders maken... Fijne zwangerschap verder!
de 20-weken echo was een verloskundige en gisteren was het de gyn. hier kennen ze elkaar allemaal haha dus hij ging het haar wel vertellen. Hij snapte het ook niet omdat zij blijkbaar nogal bekend staat als een pietlut die nooit wat fout heeft... blijf et apart vinden dat iedereen hier duidelijk op beide een jongen zien want ik zie het echt niet ja bij de 2e snap ik het nog maar de eerste echo helemaal niet... maar ach ik zie wel wat er uit komt over een paar maanden ik zorg dat ik het rompertje met naam houd en gewoon nog een met jongensnaam erbij..... dan kan het allebei komen ik ga denk ik nu pas echt geloven wat het is als ze het laten zien als tie eruit is
Ik zie op beide echo's een jochie. Op de 1e echo ziet de vk de bovenbenen aan voor 2 van de 3 streepjes, maar als je goed kijkt zie je een balzakje.
vandaag nog eens goed gekeken zie het ook wel denk ik maar kan nog niet aan het idee wennen ofzo.... soms wel soms niet ... mijn vriend helemaal niet die denkt nog steeds dat het een meid word... dus ben wel aan het rondkijken voor een echocentrum niet te ver van hier... voor geslachtsbepaling...
Ik zou dan 3d/4 doen zodat je het zelf extra goed ziet. Maar je krijgt denk ik echt een zoon zoals ik het zie. (Heb er zelf 2 )
ik wilde nooit 3d omdat ik dat een akelig zicht vind... maar inderdaad voor het geslacht duidelijk te zien is het misschien wel beter we zijn aan het rondkijken voor een echo te laten maken helemaal ergens anders dan waar we eigenlijk zitten. gewoon voor een open en nuchtere kijk...
Jeetje snap dat het omschakelen is en je nu ff niet meer weet wat je moet geloven. Ik zou zeggen een jongen, op de eerst foto zie je ook wazig een zakje hangen zeg maar.
Ik heb dit zelf ook meegemaakt, alleen dan bij de bevalling. Bij de 20 weken echo zeiden ze 100% zeker een meisje en bij de bevalling was het tot 100% een jongen. Ik zat er niet zo mee eigenlijk, was alleen onhandig met bepaalde dingen die ik specifiek meisje had gekocht.
Zoals ik al zei is het echt niet dat een jongen niet welkom is... Zeker niet. Had ook niet door van mezelf dat ik dus blijkbaar al zo aan het idee gewend was dat het een meisje zou worden... En vooral dat we de naam al hadden ik zag al echt een dochter voor me met die naam en die kleertjes... Het was al echt een persoon voor me... En die is er dan opeens niet meer maar snap als mensen mij niet snappen hppr... En et komt natuurlijk een ander prachtig persoontje voor terug... Het is ook wel het feit dat ze beide zo zeker waren wat mij zo onzeker maakt nu...
Ik snap je wel hoor. Ik zou precies hetzelfde voelen wanneer ze me nu zouden vertellen dat ik zwanger ben van een meisje ipv een jongen! Succes meid! Ik zie het trouwens ook niet goed op de foto's.
Mijn vriend is aan het kijken om ergens anders nog een echo te laten maken ter bevestiging... Wilde liefst in gent daar is de icsi ook gedaan maar die zijn niet erg makkelijk te bereiken haha maarja zal wel in januari worden het is druk zat nu kerst oud en nieuw klusbedrijf hele dagen in huis...