Haha, ik moet stoppen dit soort echo's te bekijken. Wij kregen vandaag ook te horen dat we een meisje krijgen. Ik zag het en de verloskundige ook heel vaak. Had de beentjes omhoog, naar het gezichtje toe en je zag echt 3 van die streepjes, echt niet te missen. Maar dan hoor je hier dat ze zich ook wel eens vergissen, maakt mij dan wel weer onzeker hoor.
Ik wil niet eerder weten dan bij de geboorte of het een jongen of meisje is.. Dat scheelt , hoewel 50% kans op goed "vertalen" , is het nu een jangen of toch een meisje..
Volgens mij is het een jongen De echo bij dochter zag er destijd toch heel anders uit, echt een koffieboontje... Ik denk dat je een zoon gaat krijgen
nou ik denk eenmeid hoor! Wij krijgen een jochie...en daar zie echt wat hangen! De foto staat in mn album! en op 1 vd 3d foto's zie je ook echt de balletjes zitten!
ik heb ook 2 jongens,en zag er totaal anders uit dan deze foto je ziet dan echt ene piel en een zakje,klopt
krijg echt wel bang altijd als ik zulke berichten lees de gyn was bij ons thans echt wel zeker dat het een meisje is (foto in album) gefeliciteerd met jullie meisje
ja hier ook 2000 procent een meisje schaamlipjes gezien op de 3D echo vandaag hehe ik twijfel niet meer!