Meisje of toch jongen..?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door xAnke, 7 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    jeej wat naar die omschakeling!!

gefeliciteerd met je zoon

p.s ben wel benieuwd naar je foto:)

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    nub is een moment opname vd echo
    daarbij moet je filmpje hebben wil je het goed zien

hier ook 1 die een meisje met 13.3 week maar het is echt een knul

3. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Oh dus toch een jongen! Even omschakelen! Maar wel heel erg leuk!

4. xAnke

xAnke Niet meer actief

Ik heb geen duidelijke foto van het piemeltje, ( hebben alleen een dvd mee gekregen dus moeilijk om foto van het beeld af te maken ) maar het was echt overduidelijk te zien hij lag er wijdbeens bij het kan niet missen! Ze liet ook 3 streepjes zien ( wat dus zichtbaar was bij de vorige echo waardoor het meisje leek ) het waren de balletjes en op die manier leek het wel echt een meisje, het verklaard de verwarring! Nub klopte dus gewoon niet, meneertje met 16 weken had het gewoon goed, en de 20 weken echo was gewoon fout, toen had hij de beentjes dicht geklemt waardoor de balletjes op streepjes leken! Eindelijk duidelijkheid, heerlijk!! Heb wel een mooie profiel foto!

1017680_547665398627672_2110857219_n.jpg

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    blij dat jullie duidelijkheid hebben
    wel mooie profiel foto

en daarbij is de nub idd niet 100% hoe mooi de nub er ook op staat

zijn jullie al beetje gewend aan de omschakeling?

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Hier ook gehad: pretecho met 23 weken en steeds 3 streepjes. Iedereen zei meisje, echoscopiste ook. Met 30 weken een piemeltje en een zoon werd geboren. Als ik de dvd terugzie zie ik nog steeds alleen streepjes en koffieboontjes :)
    Gefeliciteerd met je zoon!

7. xAnke

xAnke Niet meer actief

@smiley3, ja ik was eigelijk gelijk al gewend, ook omdat we al meerdere keren moesten omschakelen had ik er toch al beetje rekening mee gehouden dan het kon gebeuren. En ik heb zelf absoluut geen voorkeur voor het geslacht dus we zijn nu net zo blij als dat we al waren! De roze spulletjes opgeborgen en er wat blauwe spulletjes bij gehaald, die dochter die komt er heus nog wel! :D

Heb toch nog een echo afgesproken met 34 weken, wil onze kleine man in 3D zien en toch nog een keertje horen of het nogsteeds een jongetje is :p

Bij de volgende wacht ik het mooi af dat is een ding wat zeker is!

Deel Deze Pagina