Was wat aan het internetten en vond deze opeens weer! Ik heb vroeger ook zo'n Monchichi aapje gehad. Hij sliep jaren in mijn bedje. Echt leuk jeugdsentiment. Denk dat ik er voor mijn dochtertje eentje ga kopen. Wie weet word het ook 1 van haar lievelingsknuffels
Jaaaaaaaaaaaaaaah!! Monchichi. Zo lief. Moet eens goed zoeken, want heb er ook gehad. Maar of die dan ooit weer doorverkocht zijn... :s... Had ook een kleintje.
@mamavannu haha! ik vind vaak dingen eng maar Bumba dan weer niet haha! @ienie ik heb ook geen idee waar mijn oude is, als ik die weer vind is het helemaal super dan geef ik die aan mijn dochtertje
ik had de gehele familie monchini...en daarvan heb ik er nu nog een paar die er nog super uitzien, wellicht gaat ons jochie met mama's knuffels aan de haal........van mij mag het! zijn die aapjes al zo oud zeg.....in '82 was ik 11 en toen had ik ze al....die hebben het dan best nog lang volgehouden als populaire knuf
Ik heb mijn oude niet meer maar volgens mij heb ik nog een nieuwe liggen, zal eens kijken voor mijn dochter.
Leuk!! Mijn zusje spaarde de monchichis. Ik spaarde de rijstpoppetjes in luciferdoosjes. Vond ze echt superschattig.
Mijn zus had bijna de hele familie en toen ik dus geboren werd kreeg ik ze, dus ik ken ze ook nog! Vroeger vondt ik ze erg leuk maar nu vindt ik ze ook maar 'eng'.
Ja ik had er echt alles van!! Ik heb voor Megan ook een jongetje en meisje gekocht Ik had er ook heel veel kleertjes bij.................vond ze werkelijk super!
Ohhjaaa die heb ik ook nog gehad! Ook een hele stapel. Moet toch weer eens bij mn moeder op zolder gaan kijken
ik heb ze allemaal gehad en geen oude meer helaas maar heb er laatst 1 gekregen van mijn man echt leuk alleen schrok van de prijs 29,95 voor zo een aapie. mijn dochter speelt er nu wel mee maar vind ze echt leuk en ik vond ze altijd lekker ruiken hahahahhaha dat gezichtje heeft nog steeds dezelfde geur
Ik heb allbei mijn monchichi aapjes nog. Een grote en een kleine. We waren onafscheidelijk. Nu hebben ze een "ereplekje" op zolder. Vind ze nog steeds zooooow sweet, nix engs aan in mijn opinie.
Ik had er ook eentje vroeger, mijn dochter heeft exact hetzelfde aapje als op het plaatje. Die heb ik anderhalf jaar terug op de 9 maanden beurs gekocht!
o leuk die ken ik ook nog. als je maar hard genoeg duwde dan bleef de duim of flesje ook nog in zijn mond zitten.