Netflix houdt op, chromecast?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Manolito, 9 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.101
    113
    Bij het opstarten van Netflix geeft het aan dat het per 16 oktober stopt omdat het ons medium niet meer ondersteunt.
    Nu vermoed ik dat onze tv verouderd is.
    Het is een mooie grote Plasma tv, echter wel 9 jaar oud.
    Om nou een nieuwe tv te kopen voor Netflix gaat me te ver.
    Zou het opgelost kunnen zijn met een chromecast?

2. iMum

iMum Bekend lid

24 okt 2019
    646
    567
    93
    Vrouw
    Onze tv is 15 jaar en ik heb net even gekeken, maar wij hebben hier geen melding van.

3. Olympia

Olympia Fanatiek lid

16 okt 2020
    1.041
    1.668
    113
    Vrouw
    Je deelt je Netflix niet met andere huishoudens?
    Recent werkte Netflix bij ons niet meer omdat we altijd die van schoonvader gebruikten en daar zijn nieuwe beperkende regels op gekomen.

4. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.101
    113
    Nee, we delen geen account.

5. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.654
    2.101
    113
    Vreemd..
    Het is zo jammer dat Netflix zo slecht bereikbaar is voor vragen.

6. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een tv van 9 jaar oud. Netflix staat al een paar jaar niet meer op mn tv. Werd niet meer ondersteund.
    Ik heb het een tijd via mn telefoon/tablet naar de Chromecast gestuurd. Dat ging prima. Alleen gedoe met streamen.

Nu heb ik een nieuwere Google Chrome. Met een afstandsbediening. Op de Chromecast staat Netflix en Disney al geïnstalleerd of je kan het zelf installeren. Even contact gemaakt wifi en klaar. Dan kan je met de Google Chromecast afstandsbediening naar Netflix en alle apps die je erop gezet hebt. Ik heb Disney, Netflix, videoland, Ziggo home enz op de Chromecast staan en bedien alles via de Chromecast.

Vero0504 en Manolito vinden dit leuk.
  7. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.675
    113
    Vrouw
    Wij hebben zelf geen Netflix, onze dochter wel. Als zij beneden iets van Netflix kijkt doet ze dat idd met de Chromecast.
    We zetten de tv op de juiste hdmi poort en in de app van netflix geef je aan casten naar... En hoppa Netflix draait.
    Heel simpel.

Manolito vindt dit leuk.
  8. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Die waar @Damay77 het over heeft hebben wij ook op zolder. Werkt allemaal heel makkelijk, je hebt dan geen telefoon nodig om te streamen.

Manolito vindt dit leuk.
  9. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Als je tv wel een smart tv is en alleen verouderd, dan heb je waarschijnlijk geen chromecast nodig, maar kun je gewoon casten naar je tv vanaf je mobiele apparaat. Onze vorige tv was geen smart tv en toen gebruikten we wel een chromecast. Bij deze tv kan ik gewoon naar de tv casten indien nodig.

Manolito vindt dit leuk.
  10. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ja dat moet gewoon lukken denk ik, met een chromecast!

Manolito vindt dit leuk.
  11. ZsaZsa

ZsaZsa Fanatiek lid

10 mei 2019
    2.002
    1.834
    113
    Vrouw
    Een Chromecast kan hiervoor heel goed zoals eerder genoemd.
    Ik zou wel voor de nieuwe generatie gaan zodat je geen telefoon of tablet nodig hebt.

Mocht je nog een tv abonnement hebben dan kan je mogelijk ook via daar nog kijken. ( de 4K decoder van kpn heeft bijvoorbeeld een ingebouwde chromecast)

Deel Deze Pagina