Oh jezus wat heftig dit. Maar met zoveel woorden waarschijnlijk dus wel een ongeluk. Wat heftig voor de ouders en werknemers bij dat kdv Edit: Ik lees nu dit op bndestem. wat vreselijk om k je dochter te moeten verliezen. https://www.bndestem.nl/brabant/meisje-3-door-verstikking-overleden-bij-kinderopvang-t-goudvisje~a2919a3b/
Meisje (3) door verstikking overleden bij kinderopvang 't Goudvisje MET VIDEODEN BOSCH - Het meisje (3) dat maandag om het leven kwam op het buitenterrein van kinderopvang 't Goudvisje in Empel, is door verstikking om het leven gekomen. Dat maakt de politie dinsdagavond bekend. Marc Brink 19-09-23, 19:14Laatste update: 20 Volgens de politie gaat het om een ‘noodlottig ongeval’ waarbij de peuter is gestikt door een lint dat om haar hals hing. Het gaat om een dochter van een medewerkster van kinderopvang ‘t Goudvisje. De politie deed verder geen mededelingen over de precieze toedracht van het overlijden. ,,Hulpdiensten hebben alles op alles gezet om het meisje te redden”, aldus de politie. De familie is op de hoogte gebracht van de uitkomst van het onderzoek. De politie benadrukt dat het incident ‘enorme impact heeft gehad op alle betrokkenen en de hulpdiensten’. Wil je elke dag de Dagelijkse nieuwsbrief van BN DeStem ontvangen via e-mail? Marjolijn van der Spek, directeur van 't Goudvisje: ,,Onze gedachten gaan in de eerste instantie uit naar de ouders, familie en nabestaanden die door dit onvoorstelbare verlies zijn getroffen. Ons team en onze organisatie leven enorm met hen mee”. ‘Plotselinge gebeurtenis’ Van der Spek benadrukt in een persverklaring dat ‘de plotselinge gebeurtenis vanzelfsprekend veel indruk heeft gemaakt op de andere kinderen en dat het de andere medewerkers en ouders enorm heeft aangegrepen’. Daarom was de locatie dinsdag de gehele dag gesloten. Deze verschrikkelijke gebeurtenis heeft vanzelfsprekend veel impact Marjolijn van der Spek, directeur ,,We zullen er de komende tijd alles aan doen om de ouders, de kinderen en onze medewerkers te ondersteunen waar dit nodig is”, aldus Van der Spek. ,,Wij richten ons ondertussen op begeleiding en ondersteuning van de collega’s, ouders en kinderen op wie deze verschrikkelijke gebeurtenis vanzelfsprekend veel impact heeft”, aldus Van der Spek.
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/4341852/overleden-meisje-3-op-kinderdagverblijf-blijkt-te-zijn-gestikt Deze is wel helemaal te lezen.
Gestikt door een lint oid dat ze om haar nek had begreep ik Zulke 'simpele' dingen die zulke vreselijke gevolgen kunnen hebben. Zo afschuwelijk voor iedereen
Ze was schijnbaar kind van de dag of zoiets en had daar een lint van om. Ze schijnt uit een boom gevallen te zijn. Grootste vraag zal zijn of en hoe er toezicht was. Echt een afschuwelijk drama voor alle betrokkenen.
Moet je de link kopieren en plakken op archive.is. Dan kan je alle betaalde berichten lezen. Tip van flip.
Ik denk niet dat daar toezicht is geweest want anders hadden ze haar nooit in een boom laten klimmen. Ik vind bomen klimmen sws gevaarlijk en kan me niet voorstellen dat ze dit goed zouden vinden bij een 3 jarige. Stel er was iemand bij geweest dan had ze mogelijk ook niet gestikt want dan kan je direct ingrijpen. Maar goed ik weet het hele verhaal niet en is natuurlijk afschuwelijk wat er is gebeurd en zo zie je maar weer hoe snel iets fataal kan worden. Vreselijk.
Dat denk ik ook. Niet voor niets denk ik dat er zo uitgebreid forensisch onderzoek is geweest. Afschuwelijk is het sowieso. Misschien is ze wel weggeglipt.....
Ja dat zou zomaar kunnen dat ze weggeglipt is. Echt vreselijk gewoon. Je kind op zo'n manier moeten verliezen.