Hoi Allemaal! Ons meisje wordt 2 april 2 jaar en wij willen graag een auto of quat met accu voor haar kopen. Helaas zie ik bij de speelgoedwinkels ( bart smit en intertoys ) veel jongensuitvoeringen. Hebben jullie tips waar wij deze kunnen vinden? En speelt jullie kindje er veel mee? Alvast bedankt! Liefs, Sleepy
Trapauto speelgoedwinkel | De gaafste trapauto's met 48 uur bezorgd! daar hebben wij de auto van m'n dochter ook vandaan. Topservice en zeer goede kwaliteit als je 't mij vraagt.
In Echt zit een zaak die ze verkoopt, hebben ook een site maar weet even de naam niet meer. Denk dat je via google wel een heel eind komt.
ik heb al eens bij iemand zo'n roze quad gezien hoor, ik zou het googlen en dan op afbeeldingen zoeken, dan kom je vaak weer andere sites tegen.
Dankjewel voor jullie reactie's !!! Ja wij willen eigenlijk wel echt rosé maar 't moet ook weer geen kado van 200,- zijn. Daarbij vind ik het lastig om te googlen, je hebt tegenwoordig zoveel onbetrouwbare site's... Ik ga zowiezo eens kijken op die site van trapauto.nl! Meer tips zijn uiteraard welkom! Thanks! Liefs, Sleepy
ts wij hebben een princessen scooter op accu gekocht toen bij de toys xl was iets van 70 euro! toen (2 jaar geleden)