Ik heb echt bijna alleen nog maar roze gekocht !!! Terwijl ik zelf ook niks met roze heb. Maar nu kan ik het echt niet laten
Ik heb echt een gruwelijke hekel aan roze, maar ons kamertje is zo geworden: Het behang is grijs met wit, witte meubels, en vooral wat accessoires wat héél licht roze is maar verder geen knal kleur roze er tussen want ik hou er echt niet van.
Ik heb geen dochter, maar een zoon. Maar voor mijn zoon deed ik ook niet alles blauw. Hij droeg alle kleuren. Alles in 1 kleur, welke kleur dan ook, vind ik maar saai. Ik zou ook geen maanden achter elkaar dezelfde kleur aan willen, of om mij heen willen hebben.
Wij hadden voor onze dochter ook geen roze in de slaapkamer. Een paar accesoires alleen. Ik hoopte dat ze net zoals ik ook niet zo meisje meisje zou zijn. ( heel verkeerd om te denken , lol ) vanaf dat ze kon praten bleek al dat ze van veeeeeel roze,princessen en op en top meisjes dingen houd. Dus nu maar weer wat roze in haar kamer. De (bijna) 2 zoons hebben wel blauw op hun kamer.
Kk hou van roze! Maar dan wel een subtiele kleur roze, dat je niet verblind wordt wanneer je de kinderkamer inloopt. Ikmprobeer subtiel roze te combineren met grijs en mintgroen. Felroze zoals fuchsia vind ik voor een babykamer niet zo mooi, te hard, daarom hebben wij 1 muur op de kamer oudroze gemaakt. Gewoon subtiel, niet knallend, maar wel overduidelijk een meisjeskamer Wat betreft kleren hoeft t niet allemaal roze te zijn! We kopen gewoon wat we mooi vinden en daar zit ook wit, grijs, rood ed bij
Ik ben ook niet zo'n fan van al dat roze en frutsels en strikjes etc. Meisjesspullen/kleding kan best meisjesachtig zijn zonder het te overdrijven vind ik, maar vind het soms lastig wat te vinden. Grijs en mintgroen zijn wel erg leuk vind ik. Heb overnigens veel kleding via marktplaats en alvast eea gekregen en daar zit véél roze bij. Moet dus zelf maar even op zoek naar andere kleuren om het wat meer in balaans te houden
Geen roze. Houd niet van het standaard roze of blauw. Ik wil als het zover is graag 1 muur rood (warme rode kleur) en verder grijs en wit en rode accessoires erbij
ik weet het nog heel goed zwanger van de jongste en we wisten met 15 weken al dat ze een meisje zou zijn, we hadden beide plechtig gezworen anders te zijn dan die standaard roze ouders, dus voor ons was roze not node u raadt het al, manlief ging even shoppen voor de baby en kwam thuis met 5 tassen vol jawel ROZE kleding en wel elke roze kleur die er bestond wel te verstaan hahaha tja roze voor meisjes is gewoon zoo ontzettend schattig
Wij hebben een neutraal behang gekozen en groene muur en 2 plankjes roze meubels gebroken wit. Dus zeker niet roze! En tintje oke maar hier ook geen prinsessen bed en over de top
Wij hebben een zoon, maar wel met een neutrale kamer. Muren zijn geel, blauw, paars met roze lijstjes. De tweede komt op dezelfde kamer. De bedjes worden voornamelijk aan de hand van het geslacht ingericht. Dus we houden het een beetje subtiel. Qua kleertjes mocht het een meisje worden ga ik denk ik wel voor tuttig. Omdat ik zo veel mogelijk kleding van de eerste weer ga gebruiken en dat ik niet wil dat het er te jongensachtig uit gaat zien.
We hebben 1e gedaan kamer: - licht grijs met roze maar roze soort harde maar alweer iets blauwer of zo. 2e - mintgroen met zacht roze in kleur van kleertjes zomer koeka. Verder ik hou echt niet van dat baby roze of hard roze of pink ook nooit in kleren etc. Meer casual, modern. Leuke kleurtjes
Kamertje bij ons wordt half roze en half wit. vooral de hoofdmuren roze. Verder werken we met de kleuren roze, grijs en wit. Ik heb ook niet alleen maar roze kleding dat hoeft van mij ook niet maar wel wat roze. En in de kamer dus ook accessoires roze zoals aankleedkussenhoes en het wipstoeltje enz. Het is niet dat ik alles roze hoef zoals het baby bad en de standaard ofzo.
Ik had toevallig al een roze wit behang. Toen we hoorden dat het een meisje werd hebben we dat zo gelaten. Meubeltjes zijn grey wash. Ik heb een aankleedkussen met een roze hoes en een roze mandje op de commode. Verder heb ik gewoon echt veel roze gekregen en nu vind ik het toch wel leuk hoor! Terwijl ik eerst zei dat ik t ook niet wilde.
Ik heb 2 dochters en bijna niets roze in huis. Had zelf als kind ook een hekel aan roze. Mijn kinderen dragen veel unisex-kleding en veel met printjes. Stippen, strepen etc. Ik houd niet van kantjes, randjes enzo. Gelukkig lijken mijn dochters op hun moeder en vinden ze roze voor babies (overigens niets mis mee als een ander wel alles knalroze maakt, maar zelf houd ik er niet van)
Ik riep van tevoren heel hard dat ik geen roze wilde en nu is zeker de helft van haar kleding roze. Iets met hormonen denk ik
Ik dacht ook dat ik roze zou gaan vermijden omdat ik er ook niet zo van houd. Maar stiekem werd het roze steeds aantrekkelijker! Ik heb in de kamer de muren en meubelen wit+grijs gehouden en met de spulletjes (dekentjes,hoezen etc) heb ik roze erin gegooid. En qua kleding, is het iets rozer geworden dan we van te voren hadden bedacht! Dus wat zeg ik, als jij roze leuk vindt, doen!