O ja, en bij een kennis van mij was het tot 36 weken een meisje en op de echo van 36 weken bleek het een jongetje te zijn. En ik ken nog iemand die zou een meisje krijgen en had alles roze gemaakt, maar toen het eruit kwam was het een knul. Deze twee verhalen komen trouwens wel uit duitsland. Dus of die daar minder zorgvuldig zijn? Ik ga gewoon in nederland voor een echo, dus bij mij kan het daar niet aan liggen.
ach ja wij hebben al 2 meiden, dus als het stiekem toch een jongetje is, is dat voor papa alleen maar heel erg leuk.. en die roze bloemstickers zijn ook weer zo van de muur
ik ken beide verhalen... een vriend van ons zou een jongen krijgen, maar na de bevalling bleek dat het piemeltje "afgebroken" was Mijn broertje zou een meisje zijn volgens de 20 weken echo... Gelukkig volgde niet laat erna de uitslag van de vruchtwaterpunctie en daaruit bleek mannelijk DNA.... dust tja... ze kunnen het altijd fout hebben!
pfft, krijg toch wel een beetje de kriebels... Bij ons hebben ze op 2 echo;s duidelijk een meisje gezien, allebei de echoscopisten zeiden dat ze het nog niet vaak zo duidelijk hadden gezien... Maja, geen garantie dus.. (maar wel een roze kamer en kleertjes, haha) Ik laat het wel weten of de kleur juist was
Bij de 20 weken echo zei de echoscopiste dat ze niet twijfelde maar omdat ze geen 100% zeker mag zeggen heeft ze het geslacht omschreven als 99% zeker... Met de liggingsecho 2 weken geleden lag mijnheer met zijn benen wijd... en jah hoor duidelijk balletjes te zien... dus tjah t zal toch echt geen meid maar een stoere knul worden (maar goed ook want ben nu 75 geboortekaartjes zelf aan het maken, in het blauw natuurlijk )
Hier waren ook heel duidelijke schaamlipjes te zien, en de gyn heeft echt goed van langs achteraan gekeken en vooraan en ik heb t zelf ook heel goed gezien.