Waterpokken of luieruitslag/schimmel?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ster88, 12 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik twijfel wat mijn dochter heeft. Van de week werd ze snachts wakker. Ik zag dat ze aan het schuren was in haar slaapzak en het leek alsof ze jeuk had. Ik heb haar luier verschoond en haar een beetje gekriebeld waardoor ze helemaal ontspande. Vrijdag haalde ik haar uit bed en ze had ineens hele grote pukkels op haar billen en schaamstreek. Ik dacht gelijk aan luieruitslag al heeft ze dat eigenlijk nooit gehad. Beneden zag ik ineens dat ook op haar gezicht een pukkel/wondje zat en een paar bultjes. Gister zag ik ook dat het in haar knieholte zat en die op haar billen zitten echt wondjes/blaasjes bij. Nu zag ik dat haar benen ook lichte uitslag hebben in de vorm van vlekjes maar haar buik en rug nog niet. Voor zover ik weet heerst er op het kdv geen waterpokken. Hebben jullie enig idee? Ik ga zowiezo morgen even langs de huisarts. Ze lijkt er verder niet superveel last van te hebben maar het is een harde tante wat dat betreft..

2. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.824
    2.680
    113
    Hand mond voetziekte misschien? Dat had mijn dochter vooral op haar billen (hele luiergebied), benen en een beetje in haar gezicht, en een dag later op handen+voeten.

3. Ster88

Ster88 Niet meer actief

Heb ik ook aan gedacht maar dit is nu dag drie en zie niets op handen en voeten...

Deel Deze Pagina