Stel verdacht van mishandeling baby - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland]
omg, waar moet het toch heen allemaal? AL die arme kindjes!!! Wat kunnen ze nou in godsnaam misdaan hebben?
ja de wereld word steeds zieker als we nou eens de doodstraf in gaan voeren in nederland zou dit dan onderhand eens ophouden?!?!
er blijven helaas altijd gekken rondlopen. ze worden immers ook geboren.... (wil natuurlijk niet zeggen dat je als een gek geboren wordt maar toch). Ik zit sinds zaterdag heel erg met mezelf in de knoop: afgelopen week dat kindje uit sappemeer wat uit het raam is gegooid dat kindje in de vs doodgeschut door farmville verslaafde moeder iemand hier op het forum die een late abrotus heeft ondergaan nu dit weer WAAR ZIJN DE RECHTEN VAN EEN (ONGEBOREN) KIND? WIE STAAT ER VOOR HUN IN? WAAR ZIJN DE FAMILIES EN VRIENDEN VAN DE OUDERS VAN HET KIND? PAKKEN DIE NIETS OP?? Ik zit echt 24 uur per dag met deze dingen in mijn hoofd en wil het verschil gaan maken. ik zou niet weten hoe. Heb me aangemeld bij VBOK als vrijwillig hulpverlener, heb een mail naar schreeuw om het leven gestuurd of ik iets kan betekenen en heb mij aangemeld als vrijwilliger bij de kindertelefoon. Het zal hoe dan ook niet genoeg zijn om al deze hulpeloze wezentjes te helpen maar ik voor mijn gevoel doe ik er toch iets aan! Sorry dat moest eruit! Voel me sinds vandaag al een stuk beter nu ik weet dat ik 'er iets aan kan doen'
VERSCHRIKKELIJK weer... toen mijn zoontje net geboren was n we thuis kwamen was r steeds dat babynieuws op met die babylijkjes, kan er wel om huilen zo erg!!!
Het gaat mij ook door alles heen Kan gewoon niet begrijpen dat mensen zoiets in hun hoofd kunnen halen :x Ik zou voor mijn dochter dood gaan om haar leven te redden..
die mensen moet ik niet tegen komen...dan weet ik niet waartoe ik in staat ben.......pislink wordt ik van zo,n verhalen... arm babietje....
Dat arme kind?! Wat kan die nou gedaan hebben? Meerdere botbreuken.. dat kind moet vreselijke pijnen hebben. Fijne ouders! Die mogen geen kinderen hebben. Typische gevallen van opsluiten en niet meer vrijlaten.