Die groepen zigeuners trouwen vast gewoon binnen hun groep, dus niet officieel bij een gemeente ofzo.
ja tuurlijk want nu hun 30e gaat het meestal bergafwaarts (tenminste als ik bij ons bij de zigneuners van het dorp kijk, die meiden zijn prachtig! maar de oudere vrouwen niet bepaald) Ik was nog met mijn little ponies aan het spelen toen ik 11 was, een betere bezigheid als zwanger worden in elk geval
Waarom is zoiets altijd de schuld van de jongen? Ik wil niet lullig doen, maar heb je wel eens gezien hoe sommige 11jarige meisjes erbij lopen? Die lijken allemaal 16, lopen in naveltruitjes en korte rokjes en dragen makeup. Echt 'kinderen' zijn het allang niet meer (niet qua uiterlijk in ieder geval). Ik vind het eerder schandalig dat er gewoon géén familie aanwezig is! Het gaat om je eigen dochter, daar geef je toch alles voor op?
De jongste moeder ooit was 5 jaar Kijk de foto's. Ze schijnt ook een medisch wonder te zijn geweest, i can imagen Bekijk bijlage 24746
Ohwja, ik heb het gegoogled, en het lijkt inderdaad te kloppen... OMG, wat erg eigenlijk zeg! Iemand heeft dus een meisje van nog geen 5 jaar misbruikt, die vervolgens ook nog ZWANGER raakt en op 5 jarige leeftijd moet bevallen?!?! Echt erg hoor... Ze zal er wel niets van begrepen hebben!
Wat sneu voor het meisje zeg. Speel je dan nog met poppen? Dan heb je wel een levensechte pop nu. En dat meisje van 5 is helemaal te achterlijk voor woorden natuurlijk. Piemel afhakken bij de dader is de enige rechtmatige straf.
Bah bah bah bah bah. Wat voor persoon haalt zich in zn hoofd om zn *** bij een 5jarig KIND!!!! naar binnen te steken. Vieze smerige varkens zijn het!
nounou.. het is maar goed dat dit meisje en haar baby bij haar schoonouders opgevangen wordt.. dit meisje kan dus echt niet voor een babytje zorgen, als ze al dreigt om weg te vluchten om te gaan trouwen,. terwijl zij zefl en haar baby nog behandeld moeten worden.. zij denkt dus alleen maar aan dr zelf.. maarjah wat verwacht je anders van een 11 jarige.. ik zag mezelf op 11 jaar echt nog geen kind opvoeden,.. ik speelde nog volop verstoppertje enzo.. ik dacht geen eens aan Sex.. maarjah aan de ene kant.. misschien kan dit meisje er ook niets aan doen.. het lijkt mij dat ze eerder uitgehuwelijkt is ofzo.. haar ouders in spanje? zo'n oude vriend.. (lijkt me ongezond als een 19 jarige uit zichzelf verliefd wordt op een 11 jarige)
dit moet toch nep zijn!!! je bent toch niet eens vruchtbaar dan....heb je al weleens gehoord dat een meisje van 5 jaar ongesteld is dan...
Nog niet eerder gehoord, maar uiteraard bestaan er altijd uitzonderingen op alles! zijn ook tieners in de overgang bekend...