dat meisje scheen als baby al ongesteld te worden.. tja wat niet kan en uniek is het zeker maar het is heel erg dat er iemand aan haar heeft gezeten..
Jeetje mina... En dan mag dat vroeger met de nadruk op echt vroeger wel gebeurt zijn allemaal maar nu zijn de tijden toch wel heel anders. Hoop dat dat meisje goed zal worden opgevangen....ik ben blij dat ik met mn 11e gewoon nog in mn mini mouse shirt met de poppen aan het spelen was
Ik ben totaal geshockeerd van die foto van het 5 jarige meisje En een 11 jarige die dreigt het ziekenhuis te ontvluchten om te trouwen, kom op....zo zie je maar....volwassen is ze nog lang niet! Ik ben ook idd blij dat ik op mijn 11de gewoon tekenfilms keek, met vriendinnetjes buiten speelde en als we in die tijd een jongen leuk vonden schreven we briefjes en vroegen we verkering aan elkaar....om vervolgens elkaar nooit meer aan te kijken Goeie ouwe tijd. tegenwoordig ......de wereld is veranderd. Zelfs Nederland.
waarom zou dat niet kunnen? mijn nichte was 7 toen ze ongesteld werd. tegenwoordig worden de meeste meisjes ongesteld rond hun 11e levensjaar. er zijn altijd uitzonderingen net als dat somige vrouwen al erg vroeg in de overgang schieten.
ja goed is mijn eerste reactie!!!! Ik was ook 11 maar 5 is wel heeel erg vroeg!!! Ik vindt het nog steeds onvoorstelbaar!!!! Bizar!! krijg er rillingen van!!
Het 5 jarige meisje had een hormonale afwijking, waardoor ze al baby al ongesteld werd en als peuter al volgroeide borsten en bekkens had. Het was dus echt een aangeboren afwijking zeg maar.
Lina Medina was 5 jaar, 7 maanden en 21 dagen oud toen ze beviel van haar zoon Gerardo. Haar ouders verontrustten zich wanneer haar buikje er anders uitzag dan normaal. Ze zijn met Lina naar het ziekenhuis gegaan toen het bleef groeien, en dachten dat hun dochter een nare vorm van kanker had. Integendeel! De artsen brachten (zelf ook verbaasd) het nieuws dat Lina al zeven maanden zwanger bleek te zijn. Naar aanleiding van het ongelooflijke resultaat, nam dokter Gerardo Lozada haar mee naar Lima, de hoofdstad van Peru, voor een extra onderzoek. Daar stelden ze opnieuw vast dat Lina zwanger was. Anderhalve maand later werd er via een keizersnede een jongetje ter wereld gebracht. Hij woog 2,7 kilo. Lina noemde hem Gerardo, dezelfde naam als haar dokter. Gerardo is vervolgens opgegroeid met het idee dat Lina zijn zus was. Op 10-jarige leeftijd kwam voor hem de waarheid aan het licht. Gerardo stierf al op 40-jarige leeftijd aan een ernstige ziekte in zijn beenmerg in 1979. Er is nog geen duidelijkheid over de vraag of de ziekte van Gerardo te maken heeft gehad met de leeftijd van zijn moeder. Lina Medina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Al bij 8 maanden na haar geboorte begon haar menstruatie. Toen ze 4 was, waren haar borsten volgroeid en op 5 jarige leeftijd groeide haar bekken en verouderden haar botten. Lina is later getrouwd met Raúl Jurado. Samen met hem kreeg ze in 1972 een tweede zoon Dit is het verhaal van dat meisje!!
Wel nog goed dan dat ze op zn minst een keizersnee heeft gehad, moet je toch niet aan denken dat een meisje van 5 moet bevallen...
Tja, in Amerika komt het vooral in die achterstandswijken ook veel voor hoor, moeders van 12 enzo, dus het bericht verbaasd me weinig. Ik vind het alleen wel triest dat je als kind een kind krijgt, op die leeftijd hoor je je toch met andere dingen bezig te houden. Dat van die vijfjarige heb ik ook wel eens gehoord, het feit dat ze bezwangerd is op haar vijfde vind ik nog erger dan dat dit medisch gezien mogelijk was.
Mijn oude buurmeisje was de eerste keer ongi op haar 8ste, en wil als sinds haar 11de een kind! Ze heeft het nu al over dat ze iemand zoekt voor seks ed. (inmiddels 12). (gelukkig gaan wij er niet meer mee om)
De ouders zijn gescheiden sinds kort. (gelukkig, arme man verdiende beter!) Verder is de moeder op z'n zacht gezegd erg asociaal, loopt al jaren onder kinderbescherming en al die instanties, maar ze weet het altijd zo te spelen dat ze niet kunnen ingrijpen..
tja wat wil je dan he Ben eens benieuwd hoelang het duurt voordat ze een dikke buik heeft?! Moet je zoon maar zijn die door haar gebruikt wordt:x
Tja niet om het een of ander hoor. Maar ook sexuele gevoelens hebben met hormonen te maken (denk maar aan je interesse of juist desinteresse in sex als je zwanger bent!). En die hormonen die komen dus tegelijk met dat meisjes ongesteld worden. Dus als een meisje rond haar 8ste al ongi word dan is het helemaal niet vreemd dat ze op haar 11 al aan sex denkt. Al wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze dat dan maar moet gaan doen EN al helemaal niet dat er iets van moet komen. Zulke meisjes hebben iig meer begeleiding nodig dan de doorsnee tiener! Het kind waarin het in dit topic om ging dat is een triest geval van achterstand bij desbetreffende cultuur, is mijn mening.
En we hebben een foto! Meisje (11) bevalt op trouwdag - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
Oh toch nog.... "Het prille babygeluk kan nog worden verstoord door de rechtszaak die vader Dimitrov boven het hoofd hangt. In Bulgarije is seks met meisjes onder de 14 jaar namelijk verboden." 14 nog veelste jong imho maar vooruit. Tenminste als het een volwassene betreft dan heh.