Hoii lieve meiden, Ik vroeg me af of jullie misschien wat tips en ideeen hebben voor mij... Bij onze TV zijn nogal wat snoeren en niet zo'n klein beetje ook. Stekker van de televisie zelf, dvd speler, de wii, een versterker, zo'n kastje voor de tv zenders, oplader voor de wii-controlers en dan nog eens surround-sound speakers. (staan er 2 naast de TV) GEK WORD IK ER VAN!!! Waar ik me een beetje zorgen om maak, is dat wanneer onze kleine meid eenmaal gaat kruipen (ze is pas maanden hoor, daar niet van, maargoed tijd vliegt) dat ze met die snoeren gaat spelen.. Ik ben er echt als de dood voor eerlijk gezegd. Mijn man had al wel van die clipjes om de stekkers gedaan zodat sommige stekkers wel "aan elkaar" zitten, maargoed het blijft 1 grote zooi. Herkent iemand dit en weet iemand hoe ik dit op kan lossen? Ik heb al gekeken voor van die plinten, maar volgens m'n man zijn het teveel snoeren om in 1 plint te kunnen doen... Liefs xxx
VAlt wel mee hoor, wij hebben ook die speciale plinten en net zo veel rotzooi als jij achter de TV maar alles is nu mooi weggewerkt in de plinten. We hebben plinten van minimaal 5cm hoog
Je hebt speciale flexibele buizen waarin je de snoeren in 1 buis kan stoppen zodat je ze niet meer ziet en ze mooi weggewerkt zijn
En je ziet er echt niets meer van? De meeste zooi zit namelijk achter de tv. Echt 1 grote snoeren hoop. Passen daar dus wel genoeg snoeren in? Want dan stuur ik hem gewoon meteen naar de Gamma met z'n "nee ik heb al gekeken en dat gaat niet passen" hahaha!
Bij een bouwmarkt idd of lampenwinkel/electronicazaak ze zien er mooi uit en je hebt ze in alle kleuren
Tuurlijk wel, want helemaal wegwerken kan gewoon niet. Je draden moeten ook vanaf de apparaten naar beneden lopen Dat is gewoon een kwestie van mooi bundelen in zo'n mooie platte buis als hierboven gezegd werd. Ga anders naar een bouwmarkt of speciaalzaak en laat je eens informeren. Er zijn vele mogelijkheden hoor
Haha, ja dat is logisch. Maar het is nu echt letterlijk 1 grote hoop met snoeren, ik word er krankzinnig van. Kijk, er mag wel een snoertje los zitten, maar als die hoop maar weg is. Mannen ook en hun apparatuur.
JA vertel mij wat! Heb er nu een thuis zitten die voorlopig thuis werkt! En die van de week een nieuwe PC kreeg, maar die moet even tijdelijk in de keuken op de eettafel staan. Maar ja, een 24inch scherm, een kast van een PC die gelukkig op de grond staat. Maar ja, ben de helft van mijn eettafel voorlopig kwijt
oooooo zoooo herkenbaar alleen bij me dochter hebben we het nooit hoeven doen alleen me zoontje is er gek op tot ergenis van mama hahah ik ga ook is kijken we willen het huis toch helemaal opknappen
Hmm dan toch maar ff kijken binnenkort inderdaad.. Had hem net nog ff aan de foon, maar hij blijft zeggen dat niet alle snoeren er in passen. Tsja,,, dan maar 2 kabelgootjes? HIj komt er dit keer niet onderuit hahaha!