Sinds iets van een week of 2, heb ik een soort van bug in Netflix. Dat ie steeds vergeet waar ik gebleven was. Dan ben ik bijv bij aflevering 6. Maar als ik verder wil kijken, gaat hij verder bij 3, waar ik de keer daarvoor gebleven was. In het begin dacht ik, zal volgende keer wel weer goed gaan. Maar het begint nu echt irritant te worden. Hebben meer mensen hier last van? En op welke apparaten? Kun je dit ergens melden zonder meteen de klanten service te bellen?
Zitten er mss meer mensen op je account? Je wachtwoord ooit gedeelt? Of heb je bijv de app op je telf en kijkt iemand anders daar in? Hier ook Netflix en ik herken je klacht niet, maar ik zou zeker een vraag bij Netflix wegleggen hoor. Mss hebben hun een simpel antwoord. Suc6
Ik heb nergens last van. De aangelopen weken veel op de laptop gekeken en nu weer thuis ook nergens last van. Misschien kun je het op fb melden?
Een paar maanden geleden gebeurde dat ook wel eens bij mij. Ik deel trouwens geen account met andere mensen ( alleen mijn zoontje, maar die heeft een eigen account) ook nooit mijn ww oid doorgegeven etc. Denk idd dat het een irritante bug is. Is bij mij weer vanzelf over gegaan trouwens.
Nee het is niet iemand anders. Diegene zou dan precies kijken wat ik kijk, alleen dan altijd 3-4 afleveringen achter lopen.