als jij een liposuctiebehandeling aangeboden zou krijgen zou je het dan doen of niet? zo ja op welke plaats(en) ik zou het wel doen en vooral mijn billen zou ik laten behandelen Ik vraag dit omdat plastisch chirurgie nog steeds een taboe blijkt te zijn en ik vindt dat persoonlijk ONZIN!
ja ik zou het ook doen. Hoeveel ik ook train en afval mijn bovenbuik slaat gewoon het meeste vet op.. dus ook al ben ik verder slank daar blijft gewoon een rolletje zitten.. daar zou ik het dus ook doen.
O GELIJK! (Als ik klaar ben met mijn rits kinderen krijgen ga ik echt wel voor een borstlift en een buikwandcorrectie!) Bij een liposuctie zou ik gaan voor de binnenkant van mijn bovenbenen en mijn buik.
Ik zou het niet doen. Als ik het zou willen kan ik het nu natuurlijk ook doen (ipv pas als het aangeboden is) Heb er geen behoefte aan. Ben best tevreden met mezelf al zullen er altijd punten zijn die je kunt verbeteren, maar dan blijf je aan de gang. Heb niks tegen plastische chirurgie iedereen moet dat voor zichzelf weten en de mogelijkheden zijn er dus Why not, maar voor mijzelf..Nope. Mirre
ik zou het ook doen, en sterker nog ik heb het al gedaan haahahhahah. ik kreeg op mijn billen ook een bepaald stuk niet weg getraind, en ik had ook eigenlijk wel een raar figuur. ik had taille 36 en benen misschien wel 40, nou ga dan maar eens broeken kopen. die zijn dan of veel te groot of kreeg ze niet over mijn benen. ik heb na veel sporten besloten om het dan maar te laten weg halen. en ik ben er erg gelukkig mee moet ik zeggen. nou ben ik in evenwicht qua lichaamsbouw. moet wel zeggen dat het zeker een paar jaar heeft geduurd voordat ik het ook werkelijk heb gedaan. groetjesssssss
Yep, geen problemen mee. Hoop met sporten weer in oude vorm te komen, maar als ik ergens niet tevreden mee ben, waarom niet. Helemaal verbouwen is wat anders, je moet jezelf uiteraard ook gewoon leren accepteren. Maar iets waar je je aan ergert, wat niet bij je past of inderdaad zwangerscaps overblijfselen. Gewoon wat aan laten doen.
als ik het nodig had denk ik het wel, en als ik ongelukkig over mijn figuur was natuurlijk. er valt nu niet veel weg te zuigen hier, dus denk niet dat ik het aangeboden krijg
Ik zou het doen na mijn 50e. Nu gewoon nog door sporten. Maar na mijn 50e ga ik mijn hele gebit laten doen. Weer mooi helder wit, dat staat een stuk jonger en natuurlijk haar verven. Verder durf ik waarschijnlijk niet. Mijn moeder ziet er ook nog erg goed uit, dus ik ga er vanuit dat ik het ook wel "red" met mijn lichaam tot na mijn 50e.
ja jij met je italiaanse goddelijkheid hoeft vast niets aan jezelf te doen :x ik daarentegen met mijn turkse dikmakende GEN zal er waarschijnlijk niet slanker op worden met de jaren....ondanks het sporten en letten op wat ik eet
Nee inderdaad, ze is prachtig, Maar ook ik moet echt wel opletten wat ik eet. Mijn moeders kant van de familie zijn nogal sportieve health freaks, dus die krijgen niet eens de kans om dikker te worden. Mijn broertje bijvoorbeeld zie je eigenlijk nooit een frietje eten. Zelfs als student eet hij elke dag verse groente en vetarm. Dat is pas een echt italiaantje, alles om er perfect uit te zien,
Geen idee lijk me alleen geen prettig gevoel hahaha. maar als ik het zou doen mijn heupen (zadeltassen ahhuummm) en billen. Oooo wat waren ze mooi toen ik een jaar of 19 was zucht, maar na m'n dochter ach ja je moet er wat voor over hebben! En Ayyildiz jij heb volgens mij geen lipo nodig! jessica
Ben er zelf geen voorstander van ... het zal ook alleen helpen als je je manier van leven ook aanpast. Anders zitten de kilootjes er zo weer aan. Heb misschien gemakkelijk praat, want heb het zelf niet nodig. Zou misschien wel een borstlift willen ooit, geen vergroting! Want na drie kinderen bv te hebben gegeven zijn ze niet meer zo stevig als ze waren. Mag ik niet klagen hoor ... ze hangen niet.
oh gelijk! Mijn billen en benen en me heupen!En als ik dan toch bezig ben dan betaal ik zelf de borstvergroting er wel bij! tja met trainen word het wel strakker,maar het zit er wel!