Hoi, Ik ben hier nieuw, dus ik weet niet of er hier al een topic over is? Ik heb een beetje rond gekeken maar ben hem niet tegen gekomen, so.. Ik vroeg me af of slakkenslijm echt werkt om striae te laten verdwijnen!Ik zag via google in het archief wel dat er een paar van jullie het hebben geprobeerd? Maar diegenen waren toentertijd pas net bevallen. En vanuit eigen ervaring vervagen die striemen zowiezo de eerste maanden. Hoe staan jullie er nu voor? Kortom, heeft er iemand die intussen al langer geleden bevallen is, ervaring met slakkenslijm? Groetjes, Meetie
Heb die potjes al een aantal x bij de drogist zien staan en ben ook benieuwd of het werkt. Veel mensen kennen het maar ik heb ook niks over de resultaten gehoord. Hou dit topic in de gaten....
hier is al een topic over dames ! dat heette tells sel slakkenslijm of zoiets ......of even zoeken op slakkenslijm! daar zijn toen best wel veel reactie's op gekomen !
Nee inderdaad.. ik heb op internet wel enige recensies gelezen, maar die mensen gebruikten het vrijwel allemaal voor hun gezicht.. ik heb echt niemand gelezen over striae... ben echt benieuwd of het werkt! Ik ben zelf 21 en ik schaam me er echt vreselijk voor!
O, dat is diegene die ik op google zag! Maar die is al gesloten, dus daar kan ik niet meer op reageren.. En zoals ik ook zei, diegene die het toen testten, waren nog niet zo lang bevallen. Ik vroeg me af hoe het nu met hun en hun striae gaat, of hoe andere ervaringen luiden
Ik heb geen slakkenslijm gebruikt en mijn straie zijn ook vervaagd. Qua kleur zijn ze meestal zelfde als de rest van me buik, dit ivm bv weerswisselingen ofzo willen ze welleens een beetje zichtbaarder zijn, maar meestal niet, doordat de structuur van de huid anders is, omdat dus de onderhuid gescheurd is, zie je ze toch wel. Niet op het eerste gezegd maar wel als je bewust naar mijn buik kijkt. Weg krijgen doe je ze dus helemaal niet, enige wat vervagen van kleur maar dit gebeurt meestal ook grotendeels vanzelf
Nee maar dat is juist het punt. Ondanks dat ze wel iets zijn vervaagd, blijven ze zichtbaar. Ik wil ze helemaal weg hebben en slakkenslijm beweert dit te verwezenlijken.. @Female, Zijn ze dan echt weg?
Ik smeerde me gewoon in met olie, maar heb nooit geen striemen gehad. Je krijgt het of niet het is helaas niet te voorkomen zelfs niet met "wondermiddeltjes"
Nee klopt, het is voornamelijk erfelijk bepaald.. Ik heb me dan ook rotgesmeerd, maar toch gekregen. Ik ben er wel van overtuigd dat het smeren en masseren het beperkt, omdat je je huid zo vitaal mogelijk houdt. Ik wil dus ook niet weten hoe het er anders had uitgezien! ale:
Ze kunnen vervagen maar niet volledig weggaan, je onderhuid is dan namelijk gescheurd, en dit kan niet meer helen. Weggaan zullen ze nooit gaan helaas. Alleen vervagen en minder zichtbaar worden
Vind het toch een vies idee dat slakkenslijm Elke keer als die reclame op is zap ik ook weg Ik smeer met olie van weleda en zwitsal borsten en buik creme. Allebei werken super moet ik zeggen.
Ja maar.. die slakkenslijm beweert juist dat die je 'onderhuid' wél weer geneest! Daar waar die collageenvezels in je bindweefsel zijn gescheurd, worden er nieuwe aangemaakt, waardoor striae 'helen'. Daarom ben ik zo benieuwd naar ervaringen met slakkenslijm!
Haha ja als je er echt teveel bij nadenk wel Maar ik denk, dat als je zo een potje in je handen hebt, het niet veel anders is als een andere huidcremetje.. Het is natuurlijk niet dat er levende slakken in dat potje zitten Ik smeerde me inderdaad ook in met weleda olie! Deze vond ik echt fijn, maar helaas in de laatste week (!) kwamen die striemen tóch tevoorschijn. :x
Haha ja dat is waar.. Wel balen dat de olie dan toch zn werk niet helemaal gedaan heeft. Ben benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het slakkenslijm.. (hoe zou het ruiken )
Ik gebruik het, niet die van tell sell maar wel bijna dezelfde ik heb van Renuar. En ja hoor hij werkt maar je striemen gaan nooit helemaal weg wel veel minder zichtbaar. Ik smeer nu denk ik zo 3/4 maanden en er zijn echt al heel veel striemen bijna niet meer zichtbaar. Oohja voor degene die willen weten hoe het ruikt..nou het ruikt gewoon echt lekker! En het smeert heel zacht en glad zeg maar.
hmm striemen worden toch sowieso minder? Ik had na de derde echt veel striemen maar na een paar maanden zie je ze verdwijnen, en heb nooit wat gesmeerd.. Is zo makkelijk om te zeggen: ja het werkt, want striemen verdwijnen sowieso wel (nou ja bijna, blijft altijd beetje achter he)
van een arts: Striae zijn eigenlijk altijd 'slechts' een cosmetisch probleem. Er is helaas geen enkele effectieve behandeling en striae verdwijnen nooit. Gelukkig worden in de loop van de tijd striae minder zichtbaar omdat ze langzaam de opvallende rode of rood-bruine kleur verliezen. Omdat mensen striae vaak een vervelend probleem vinden zijn zij helaas maar al te vaak te verlokken om bij kwakzalvers allerlei dure smeersels aan te schaffen en andere zinloze behandelingen te laten uitvoeren. oops, daar gaan je centjes
Uh ja.. Gelukkig kunnen anderen wel normaal comentaar leveren.. Ennuh.. Zonder hoop kan je niet leven he!
Nou dat spul heeft dus echt wel geholpen hoor want anders had ik nu nog zulke hele rode striemen gehad en hoe ik weet dat het de creme was. SIMPEL! ik heb alleen de onderste striemen gesmeerd die zijn nu haast weg bovenop heb ik niet gesmeerd en die zitten er nog! met alle kleur compleet Deze ga ik binnekort besmeren eens kijken of die ook zo snel weg gaan.