In het kort: een jong meisje was verliefd geworden op de verkeerde man. Omdat ze haar familie en geloof ter schande had gemaakt moest zij worden gestraft. Hoe? Door 1000 mannen die haar met stenen hebben doodgeslagen. Welkom in 2007. Het filmpje stond erbij, maar het is echt te gruwelijk voor woorden, dus dat zet ik er hier bewust niét bij. Verschrikkelijk toch! En dat ze dat dan filmen én op het wereldwijde net plaatsen! :x En dan de autoriteiten die gewoon meedoen, walgelijk is het!
pfff ik heb het filmpje gezien niet normaaal gewoon jeetje echt wat een grote baksteen dat arme meisje pffff wie doet nou zoiets kijk ik geloof dat zij de familie in hun ogen schande heeft aangebracht maar om dit nou te doen nee sorry kan er bij mij niet in. ik respecteer ieder zijn/haar geloof maar dit gaat te ver vind ik
ik vind het gewoon schandalig dat al die mannen errond staan te drummen met hun gsm om de beste beelden en foto's te schieten van het hele gebeuren ipv het tegen te houden.
Verschrikkelijk, ik heb gewoon pijn in me maag van het verhaal. Dit vlak voor het slapen gaan brrrrr. By the way: Islam keurt dit natuurlijk niet goed.
Dat weet ik maar volgens mij zijn er heel veel mensen die dit helaas niet door hebben! Maar bv gereformeerden hebben ook zo hun rare dingen... en dan denkt men dat 't in de bijbel staat! Eigenlijk precies hetzelfde.
Zelfs het verhaal lezen is al gruwelijk. Ik hoef het filmpje niet te zien. Vreselijk. Word er onpasselijk van.
Ik hoef het filmpje ook inderdaad niet te zien. Ik weet helaas hoe het zit met eerwraak en dit verhaal is echt het toppunt ervan. Ik hoop dat hiermee eindelijk eens iets gedaan wordt tegen deze verschrikkingen. Liefs, Duveldraakje