meisje vermoord door 1000 mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door Platliggertje, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Afschuwelijk zeg. Mijn maag draait hiervan. Ik hoef dan ook echt dat filmpje niet te zien.

2. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Vreselijk wat een debielen. Persoonlijk hoef ik het filmpje niet te zien. Daarintegen vind ik wel (hoe vreselijk het ook is) goed dat het filmpje is gemaakt. Laat de wereld maar zijn wat voor mafkezen er rondlopen die denken dat ze dit soort dingen vanuit hun geloof mogen doen.

3. Niet meer actief

:confused: :confused: :confused:
    het word echt steeds gekker :cry:

4. chaya

chaya Bekend lid

27 okt 2006
    607
    0
    0
    den-haag
    triest, triest, triest :cry:

5. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

:confused: :confused: :confused: Wat ennorm erg zeg

6. sim

sim Niet meer actief

inderdaad welkom in 2007 :x

7. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

vind ik ook!
    wat n debielen op deze wereld!

8. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Heb hier dus geen woorden voor, verschikkelijk !

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Word er al misselijk van als ik het lees :cry: arme meid. Afschuwelijk en dat allemaal uit wraak, eer en/of schaamte. Te triest voor woorden.

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het filmpje (helaas) wel gezien. de beelden staan nog in me geheugen gegrift. werd er gewoon misselijk van en snap niet dat mensen dit kunnen doen. ze gilde het uit van de pijn en niemand die durft in te grijpen (wat ik wel snap want het zou tevens je dood worden). dat er deze beelden worden gemaakt vind ik ook goed, we moeten onder ogen zien wat er om ons heen gebeurt om te zien hoe ziek ze in sommige landen zijn wat betreft eervraak, alleen zo kan er iets aan gedaan worden.

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb het filmpje wazig en zonder geluid bekeken.. maar er zijn geen woorden voor. Mijn hart klopte in mijn keel. stelletje moordenaars

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Welkom in 2007?

13. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Eerwraak is heel normaal voor veel Islamieten. Haal maar eens wat informatie bij elkaar over een Islamitisch huwelijk bijvoorbeeld. Je staat versteld van hoe dat eraan toegaat. Bovendien verliezen meisjes alle eer als zij seks voor het huwelijk hebben gehad, maar voor jongens maakt het nauwelijks uit.
    Te gruwelijk voor woorden, dit...

Ik voel me aangesproken :p. Regeltjes die nergens op slaan heeft men overal, ja, ook in de Gereformeerde Kerk. Helaas...
    Maar ik vind het wel jammer dat je nu toch ook de Gereformeerden over één kam lijkt te scheren.

14. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wat verschrikkelijk! Echt te erg voor woorden.

Ben wel blij dat je het filmpje er niet bij gezet hebt PLatliggertje!

Maar als ik het artikel goed lees was ze juist bekeerd tot de islam en was dat het probleem. Weet dus niet wat haar godsdienst was...

En ik voel me niet aangesproken ;)... Overal kom je slechte mensen tegen die anderen verschrikkelijke dingen aandoen, dat gaat mijn kerk ook niet voorbij. Heel triest, dat wel. En zeker dat godsdienst dan gebruikt wordt als legitimatie.

15. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ja, maar ik denk dat zij niet weg had moeten lopen, daarmee schendt ze de eer van de familie: een meisje dat weggelopen is kan vaak niet meer met een andere jongen trouwen dan met degene met wie ze is weggelopen, zelfs niet als ze door hem is ontvoerd. Die jongen kan haar echter gewoon laten vallen en met een ander meisje trouwen.
    Misschien was het de familie van die jongen die zich in de eer aangetast voelde, ik snap 't ook niet helemaal...

Het doet mij pijn als mensen uit de kerk andere mensen veroordelen en nog meer dat het mensen zijn uit dezelfde kerk als waar mijn man en ik heengaan. Ik kom van oorsrpong uit een andere kerk dan de Gereformeerde en er zijn zelfs mensen die die kerk ronduit slecht noemen. Dat doet me verdriet. Eigenlijk zef ik tegen Brussie dat ze gelijk heeft, maar dat er ook veel mensen zijn die daar niet aan mee doen en hun medekerkgenoten erop wijzen als ze het wel doen. (En ik kan met blijdschap zeggen dat er langzaamaan in onze kerk wel het één en ander veranderd.)

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Diep, diep, diep, diep triest !

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    waar gaat de wereld heen zeg

18. Janneke123

Janneke123 Actief lid

10 apr 2007
    148
    0
    0
    Gruwelijk. Een ander woord is er niet voor.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    verschrikkelijk om te horen hoor.
    maar ik vind het ook weer heel erg dat het moslimgeloof hier weer in een verkeerd daglicht komt te staan.
    het is zoals hanan zegt:Islam keurt dit natuurlijk niet goed.
    maar vind schandalig dat dit nog gebeurd

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik wil niet vervelend doen ofzo maar dit :
    Eerwraak is heel normaal voor veel Islamieten.
    klopt dus niet.
    en staat los van de islam.

Helaas zien mensen die link wel vaak.

Deel Deze Pagina