meisje vermoord door 1000 mannen

Discussie in 'De lounge' gestart door Platliggertje, 1 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Het is toch eigenlijk gek dat geloof tot oorlogen en dit soort afschuwelijke dingen leidt, triest hoor.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja erg heh sunnycloud.
    Maar als je naar films kijkt wat over vroeger gaan is het altijd zo geweest.
    ipv dat mensen gaan kijken waar ze hetzelfde in zijn gaan ze kijken naar de verschillen.
    Ben zelf rooms katholiek en mijn man moslim.
    Maar toch zijn er heel veel dingen wat overeenkomen als je ze naast elkaar legt

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik ben totaal niet gelovig maar accepteer wel de mensen die en geloof hebben. of dit nou christen, hindoe of islam is of weer iets anders moet niet uitmaken. Over het algemeen zijn jullie allemaal voor 1 god (op hindoe naar) en deze schilt niet eens zoveel van elkaar. dat eerwraak bij de moslims normaal is is zeker niet waar. dat bij hun opvoeding wordt vermelt dat eer belangrijker is ligt meer aan het cultuur en niet aan het geloof. het is wel triest dat deze dingen gebeuren omdat een kind overstapt naar een ander geloof omdat ze een jongen leuk vind. Ik geef mijn kinderen geen geloof mee vanaf de geboorte en vind dat niemand dit zou moeten doen. laat je kinderen zelf beslissen wat en waar ze in willen geloven.

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    :confused:
    Val dr stil van!
    Ik heb t filmpje niet gezien omdat ik niet weet waar ik het moet zien maar goed ook denk als ik de rwacties lees!

5. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Nogmaals, dit was meisje was niet islamitisch, ze had zich daartoe bekeerd. Teminste als ik het onderstaande goed lees...

6. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik heb het gezien... ben er misselijk van... :(

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier nog één met kippenvel en geen woorden.. hoef het filmpje ook niet te zien..

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

7 april 2007 vond een lynchpartij plaats van een 17 jarig Jezidisch meisje, genaamd Du’a Khalil Aswad. Ze werd verliefd op een Islamitische jongen en wilde met hem trouwen. Speciaal voor dat doel bekeerde ze zich tot de Islam. En dat was tegen het zere been van de Jezidi-mannen. Verliefd worden als halsmisdaad. Hoewel Moslims nog voor een schuilplaats zorgden, liep het meisje in een hinderlaag. Het meisje wordt doodgetrapt, terwijl de "hoer" scanderende massa haar filmt met hun mobieltje. De Koerdische Regionale Regering veroordeelde de gebeurtenissen uiteindelijk. Als vergelding zijn inmiddels 20 Yezidimannen vermoord

Het is verschrikkelijk wat hier gebeurdt is. 'Yezidi' is een eigen religie.
    Zij is dus niet door islamieten vermoord maar door Yezidi.
    Niet dat dit veel uitmaakt.

9. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    in 1 woord ZWAAR GESTOORDE LUI!

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    :confused: :confused: dit is gewoon te erg voor woorden

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :evil: :pale: walgelijk....ik kan er niet bij.... afschuwelijk, ik zie het helemaal voor me... geen woorden voor verder...

12. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Wat vreselijk is dat toch, brr word er gewoon koud van!

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    :pale: :pale: :pale:

14. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    On-ge-lo-velijk!

15. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    o wat erg... ik heb een stukje film gezien, maar na een paar seconden eigenlijk gewoon weer uitgezet. ben er beroerd van.

16. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    :cry: :cry: :pale: vreselijk :pale: :cry: :cry:

17. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Er schijnen inmiddels wat daders te zijn gearresteerd.
    BTW, ik kan het filmpje niet bekijken, krijg een fout op de pagina...

Dat was mijn opmerking,
    het gaat ook niet om de Islam, maar eerwraak komt wel meer voor in de Islamitische wereld.
    Ik wil Islamieten ook niet over één kam scheren en ik wil ook de Islamitische meiden op dit forum niet voor hun hoofd stoten. Maar ik heb toch altijd nog geleerd dat een heel groot verschil tussen Christelijke en Islamitische families is, dat de Christenen zich meer richten op persoonlijke eer, en Islamieten op familie-eer en men er ook niet voor terugdeinsd die eer te redden door familieleden die die eer aantasten te verstoten of zelfs te vermoorden.

18. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    Als dan die god bestaat dan zegt hij heb je naasten lief!
    Eerwraak is eigen rechtertje spelen en daar heb ik dan ook werkelijk geen enkel begrip voor!
    Moord is moord en geen enkele reden is gegrond om een ander menselijk wezen van zijn of haar leven te beroven.
    Ik word hier werkelijk onpasselijk van!

19. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    IK ben moslima,ik vind eerwraak ook te ver gaan.
    En dat dit meisje is vermoord,vind het schandalig.
    Ik heb het filmpje ook gezien,ze werd echt doodgetrapt ,en dan die die stenen op haar hoofd.
    Verschrikkelijk.
    Wij leven NU,dat sommige dingen dan toch zo gebeuren,vind het onzin.

Deel Deze Pagina