Hallo, Help! Ik ben 31 weken zwanger en was tot nu toe heeeel erg zeker over onze meisjesnaam, maar sinds afgelopen week ben ik heel erg gaan twijfelen omdat ik de naam overal hoor.... ook wel logisch, want de naam staat bovenin de top 10. Dat vond ik eerst niet zo'n probleem, maar nu dus blijkbaar wel. Mijn vriend en ik hebben ook al een nieuwe naam. Mijn vriend is 100% zeker, maar ik twijfel nog. Hoort dit erbij? De naam die ik had was Emma Elisa en de naam die we nu hebben is Jasmijn Elisa. Jasmijn komt minder vaak voor en staat voor vrouwelijkheid en aantrekkelijkheid Ik vind het een mooie naam, maar waarom twijfel ik dan? Hormonen? Wat vinden jullie? Alvast bedankt voor reageren!
Beide namen vind ik mooi, vrouwelijk en klassiek/ tijdloos. Ik heb niet een duidelijke voorkeur. Emma vind ik iets stoerder en Jasmijn iets liever. Volg je gevoel!
ik kan je niet helpen maar als je twijfelt zou ik het niet doen... dan ga je misschien jezelf altijd afvragen wat als... ik vind jasmijn liever als emma.
Ik vind emma juist een lievelijke naam. Jasmijn stoerder. Ik zou voor jasmijn gaan maar emma vind ik ook erg mooi.
Ik vind beide namen mooi, maar Emma komt zo veel voor. Ik zou het zelf niet fijn vinden als mijn kind met drie anderen in de klas zit met dezelfde naam. Ik zou dus gaan voor Jasmijn. Prachtige naam! Aan de andere kant, je moet toch ook je gevoel volgen. Je geeft de naam haar hele leven lang, dus het is zonde om achteraf spijt te hebben..
Jasmijn, mijn dochtertje haar 3de naam is Jasmijn. Wij twijfelde ook weleens ookal waren we toen al dol op de naam Lara......maar we hadden wel een tweede naam achterdehand mocht ons dochtertje geboren worden en we zien haar en het gevoel van Lara is er niet dan zouden we overgaan naar de naam Linsey. Toen ze geboren werd was het duidelijk de naam Lara hoorde en hoord gewoon bij haar.