wat kan ik het beste doen..?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Arskie, Feb 25, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arskie

Arskie Lid

Feb 18, 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    ik zit nog met het volgende..
    we hebben een zoontje van 2 en een pasgeboren baby,omdat mijn zoontje van 2 gewoon goed kan lopen hebben we achter de kinderwagen zo'n plankje bevestigd met ook nog een zitje erop,met het idee dat hij dan voor de kleine uitstapjes zoals slager,bakker lekker kan lopen of evt kan staan of zitten!
    maar een succes is het tot nu toe nog steeds niet,hij gaat braaf mee wandelen,maar op het moment dat we terug naar huis gaan begint het..hij wil niet meer lopen ook niet staan of zitten wat ik ook probeer dus is het elke keer huilen/krijsen en gaat hij op de straat liggen tot ik hem optil[wat zijn bedoeling ook is]wat is beter op zo'n moment..meetrekken/sleuren of gewoon laten liggen?[wat de laatste tijd wat lastig was ivm de kou]
    het leukste vind ik vooral dat ''vreemden''zich ermee gaan bemoeien alsof ik het zo leuk vind op zo'n moment:x:x
    alle tips zijn van harte welkom;)

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Twee? Net twee... bijna drie?
    Twee is gewoon best wel jong en dan is op zo'n plankje staan nog best wel vermoeiend. Ik zou kiezen voor een draagzak voor de baby en zoon in de buggy! En op kleine stukjes oefenen met de kiddysit

andere tip:
    - heb maling aan omstanders (zij hebben het ook allemaal mee gemaakt en zij die het niet hebben mee gemaakt moeten al helemaal hun klep houden)
    - je zoontje staat vanzelf wel op (juist door de kou) dus een beetje maling aan hem hebben kan ook wel eens helpen.

Maar.. wil je het jezelf makkelijk maken: de draagzak / draagdoek ;)

3. Arskie

Arskie Lid

Feb 18, 2013
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey hij is net 2,ik dacht juist goed te doen door een plankje te nemen met zitje?
    zou hij dan toch te jong nog zijn:(

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Ja net 2 is wel te jong inderdaad.

Misschien kun je tijdelijk een duowagen aanschaffen...een goedkope op MP.

Heb ik zelfs nog heel even met mijn dochter gedaan die toen 3 jaar was ( en een luie meid is ha ha)

Ik had toen de jongste 6 maanden was een fietskar aangeschaft. Zoiets is ook ideaal als je moet fietsen of moet lopen naar verschillende winkels of naar school.
    Kunnen 2 kinderen in ( tot zelfs 7 jaar...)

Ik heb 1 die ook gewoon net zo breed is als een kinderwagen en die dus ook gewoon mee naar binnen kan overal

( de kidcar)

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Met 2 liep dochterlief hier altijd... Maar wel regelmatig troubles met teruglopen.
    Nam d'r dus vaak mee op d'r eigen fietsje of met een kinderbuggy... En dan ging het wel.
    (Want met een volle tas had ik iet zo'n zin om haar ook nog te dragen.)

J kunt trouwens ook de drager onderin de buggy leggen..
    Kan hij kiezen.. Of lopen of in de buggy.
    Buggy is toch wel handig voor de boodschappen ook tenslotte...
    En draagzak onderin de buggy kost minder moeite dan een lege buggy meenemen omdat hij op de heenweg wel wil lopen :)

Share This Page