hoi ik vroeg me af of dit bij jullie gaat! hier heeft Seff overdag vaak onder zn broekje een majootje aan, dus dan doe ik zn broekje uit een gaat met zn majootje aan in bed.. en s'avonds na het eten zn pyamaatje aan en dan doe ik sokjes erbij aan. lekker warm was benieuwd wat jullie doen... liefs emmie
In verband met zweetvoeten, geen sokken aan 's nachts . Die zijn zonder sokken ook warm genoeg. Ze slaapt wel in een slaapzak (en heeft dan alsnog zweetvoeten )
Hier geen sokjes/mailots aan in bed. Overdag alleen truitje/shirtje en romper, snachts een romper + pyjama truitje en broekje.
al zou ik hem sokken aan willen doen, hij heeft ze binnen 5 minuten uit getrokken, zelfs in de slaapzak, dan wurmt ie net zo lang met zijn voeten tot ze uit zijn....
sokjes aan, overdag en s nachts. Maillot gaat altijd uit. Maar daar heb ik dan ook weer altijd sokjes onder. Groetjes Firella
Zowel overdag als 's nachts sokken aan.... Soms heeft ze ze uit gedaan, maar meestal zitten ze nog aan haar voetjes.
hier geen sokjes aan. Daan wilt het liefst helemaal niks aan zijn voeten ook niet overdag. (net als zijn mama)
Het verschilt eigelijk, soms zijn z'n voeten ijs, dan doe ik wel sokken aan, maar hij heeft ook wel eens dagen dat hij geen sokken aan wil. Waarom zouden sokken nou slecht zijn voor de voetjes, nog nooit van gehoord
Overdag sokjes aan. Tenminste een poging doe ik wel altijd. 's Nachts gewoon een rompertje, pyamaatje en dan in de slaapzak. Geen sokjes aan. Doe ik wel als het vriest buiten.
We hebben het echt heel lang gedaan,maar sinds een tijdje doen we het niet meer ( wij gaan immers ook niet met sokken slapen )
Soms heeft ze zo'n broekje met voetjes aan in bed, maar de meeste pyjamaatjes zijn zonder. Ik trek haar dan geen sokken aan, maar d'r voetjes blijven lekker warm in de slaapzak.
Overdag sokjes aan en 's avonds in bed hangt het er van af hoe het weer is. Dus is het heel erg koud, sokjes aan. Zoniet zonder sokjes slapen.
Hier ook zonder sokjes aan in bed. Ook vanwege zweetvoetjes. Persoonlijk vind ik het ook niet lekker om met sokken te slapen dus doe ik ze bij Amy ook uit als ze naar bed gaat. Misschien dat diegene bedoelt dat het slecht is om met sokken te slapen omdat sommige sokjes best strak zitten.