Meisje??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Rosalie87, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    zelfs ik zie dat het een meisje is :D
    Leuk leuk
    wij krijgen ook een meisje erbij na 2 jongens lijkt me heeel leuk een klein meisje :)

2. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Jaa duidelijk een meisje!! :D Mooie duidelijke echo!

3. Rosalie87

Rosalie87 Lid

1 apr 2011
    15
    0
    0
    Op kantoor
    Zuid-Holland
    Hahaha... We hadden afgesproken niet te willen weten wat het word... Maar toen we bij de 20-weken-echo zaten, begonnen we alle2 te twijfelen.. Gelukkig hebben we toen alle2 onze mond gehouden maar de dvd hebben we mee naar huis gekregen, daar is ze dus op een moment langs het geslacht gekomen.

Als je de dvd gewoon normaal zou bekijken zou je het niet zien... Maar ik heb een pauze knop ;) en een slow motion optie :D haha... TE nieuwsgierig zijn we met ze 2en de dvd gaan replayen (zo een 100 keer). Op de pauze momenten wat printscreens gemaakt en er een foto/afbeelding van gemaakt in paint.

Ik moet zeggen; wat is het leuk om het op deze manier te doen :D Samen achter de computer en inspector gadget naspelen... Ik had het niet anders willen ontdekken dan zo saampjes... Toch anders als een onbekende het verteld wat natuurlijk ook speciaal zou zijn... Maar juist omdat het ''onverwachts'' was en hoe; maakte het echt speciaal... En des te leuker om te zien dat we een meisje kregen... Toch wat twijfels nog omdat we toch geen experts zijn en dit onze eerste is.... Nu dus geen twijfels meer...

Heerlijk, roze roze roze en nog een roze.... <3

4. Rosalie87

Rosalie87 Lid

1 apr 2011
    15
    0
    0
    Op kantoor
    Zuid-Holland
    Wat leuk zeg, na 2 jongens dan toch een meid... Wat zal dat wennen worden zeg!! Vooral al die leuke dingen die je met een meid hebt... Van een jongen weet je het al....

Gefeliciteerd!!

5. Rosalie87

Rosalie87 Lid

1 apr 2011
    15
    0
    0
    Op kantoor
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel allemaal voor het reageren... Toch leuk dat zo al mijn twijfels weg genomen zijn!!

6. Monique79

Monique79 Actief lid

19 okt 2005
    299
    0
    0
    verpleegkundige
    zuid- limburg
    Inderdaad een meisje. Dat lange tussen de beentjes is de navelstreng.

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wow dat is wel heeeeeeeel duidelijk een meisje!!!

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina