Ik heb 2 weken terug echo gehad om te kijken of ik echt zwanger was na mijn miskraam. Het was een uitwendige echo, en je kan mijn baarmoeder zien en een rondje met stipje ofzo. Nog geen hartje. Ze dacht dat ik 5-6 weken zou zijn. Maar ik hoor ook weer van mensen dat je t dan uitwendig nog niet ziet? En dat t ook dieper kan liggen waardoor t minder ver lijkt. Over anderhalf week weer echo!
Vreemd! Volgens mij doen ze zo vroeg in de zwangerschap meestal een inwendige echo... Die heb ik nl wel gehad, was toen 7 weken en 4 dagen zwanger. Uitwendig zouden ze nl nog niets kunnen zien omdat t allemaal nog zo klein is werd aan mij verteld door de vk. Vandaag waarschijnlijk weer een inwendige. Succes over ander halve week
Ja ze wilde t eerst uitwendig proberen en daarop was dus wat te zien. Sommige denken dat ik verder ben dus nu ipv 7-8 weken 8-9 weken Ook omdat ik erg misselijk ben, zelfs medicijnen voor. Dit werd ik 2 weken terug.
Hier kreeg ik ook een uitwendige met 5 weken maar ben wel erg slank. Dat scheelt volgens de gyn. Hier was ook niet zo veel te zien maar de gyn. zag dat ik zwanger was. Ik was ook al flink misselijk met 5 weken. Dus het kan wel.
Dankje wel! Echo was trouwens goed. Hj/zij zwaaide even naar mama en papa Hopelijk krijg jij ook je mooie kindje goed te zien