hoi. ik had vandaag groei echo en suiker test. de test was netjes had ik een lage waarde na suiker drankje. maar op de echo was de baby wel groot. hoofdje en beentje waren gemiddeld maar buik liep 2 weken voor. nu voor extra controle naar gynaecoloog gestuurd. ben benieuwd wat daar uit komt. ze heeft niet zijn gewicht nu genoemt naar wel allemaal p curves maar daar snap ik niet veel van. iemand ervaring met die metingen en grote baby? en bevalling?
1: geschat gemiddeld werd 4049-54cm ) ondankz enorme buik. Zware bevalling 36 uur geen ontsluiting, keizersnede 2e geschat groot (3x groeiecho gehad), wordt nu geschat op 4500, erg lange benen, grote buik (boven curve). Keizersnede op 39.1 krijg ik gelukkig) Ook nu enorme buik Geen suiker. Zit niet in familie. Heb wel grote placenta gehad 800gr en gewoon blijkbaar produceer ik grote babys lekker vol zien eruit alsof al maand oud zijn
Hoi hoi Ik ben dinsdag bij de gyn geweest. Ik was toen 29w4d. Bij de echo bleek de kleine ook een week of 2 voor te lopen. Ze had het bij mij ook over p curves. Bij mij had ze het over p94. Zegt mij ook niks hoor. Geschat gewicht was nu ruim 1700 gram. Normaal is dat geloof ik ongeveer 1300. Ik moest ook voor de glucosetest. Die was prima. Nu moet ik over 4 weken terugkomen voor weer een groeiecho. Ik heb al een aantal kinderen, allemaal waren ze flink. Tussen de 4100 en de 4400 gram bij geboorte. Dat zal met deze kleine dus waarschijnlijk net zo zijn. Ik keek dus helemaal niet gek op dat de kleine nu al groter is dan gemiddeld.