Hoi! we zijn op zoek naar een meisjesnaam. Niet te lief maar beetje stoer. Geen hockey of jurkje maar meisje met spijkerbroek en sneakers En passend bij de naam van onze andere dochter (G.w.e.n). Ik vind het prettig als het niet te Hollands is. Naam als Maud en Saar bedoel ik hiermee. Tot nu toe neigen we naar Jill, Tess of Suus/Suze. Iemand nog een idee?
G.w.e.n en Zoë G.w.e.n en Ella G.w.e.n en Lana G.w.e.n en Bibi G.w.e.n en Faye G.w.e.n en Lynn G.w.e.n en Dewi G.w.e.n en Mae
Lynn Lauren Liz Anouk Liv Fay Lise Zoë deze zal ik vanavond eens aan mijn man voorleggen. Denk dat hij ze allemaal afkraakt. Julie vinden we ook leuk alhoewel die naam een paar keer voorkomt in de omgeving. En mijn man vindt het storend dat ze in juli wordt geboren....
Mijn man vindt Dewi ordinair..... Liz mocht er wel bij op het lijstje. Dus nu Jill, Suus, Tess en Liz
G.wen en... Ava Indy Skye Quin(n) (of is dit tè?) Rosie Rosa Rose Millie Lux Ilva/Ylva Ilvy May/ Mae Brynn Britt Lara Guda Day Dee Roxy Kes(s) Lot Yma Ziva Zita/ Sita Maya Aria Nimm Flo Nowi Nori Novi Nova Nola Nila Lina Isa Van jullie eigen lijstje vind ik Suze (by far) het leukst Suzet of Sue misschien nog een optie?
Veel namen te apart. Britt doet hem aan Britt Dekker denken en dat vindt hij niks.... daarnaast zijn namen als Nova en Isa al vergeven. We zijn in de vriendenkring degene die het laatste kinderen krijgen.