Heb de laatste dagen best vaak hoofdpijn. Hoort dat ook bij de zwangerschap? Wie heeft dit ook gehad tijdens haar zwangerschap? Na een paracetamol is het wel over, maar het is best vervelend...
ja dat kan inderdaad door je zwangerschap komen, als het te erg is kun je ook nog je bloeddruk laten controleren, als die te hoog is kun je daar ook hoofdpijn van krijgen, anders komt het gewoon door alle veranderingen en je hormonen
Inderdaad... je bloeddruk laten controleren.... EN je ijzer... Ik had vorige zwangerschap vanaf het begin veel hoofdpijn...en ijzer tekort... nu in het begin geen hoofdpijn... hoog ijzerniveau... toen kreeg ik hoofdpijn en bleek mn ijzer flink gezakt te zijn.... dus dat kan ook nog een oorzaak zijn... Verder kan het ook nog "gewoon" onstaan door de hormonen..... succes
Ik ook, denk dat het bij mij wel aan de hormonen ligt. Had vroeger maandelijks migraine aanvallen, door de pil waren die zo goed als verdwenen. Tijdens de zwangerschap zijn ze er weer. Bij mij helpt paracetamol niet, ik ga altijd onder de douche mijn haar wassen (dan ontspannen de spieren in mijn hoofd een beetje) en dan naar bed. Succes!
ik heb ook vaak hoofdpijn, maar wil geen paracetamol nemen. ff rusten op de bank en veel (water) drinken doet ook wonderen.