Hallo allemaal, Ik ben inmiddels bijna 21 weken zwanger en ook hier is de namenzoektocht in volle gang! We zijn opzoek naar een stoere jongensnaam die eindigt op Y. Ik heb al een beginnetje van me lijstje, maar DE naam lijkt er nog niet tussen te zitten. Quinty Quincy Riley Rory Bentley Percy Hoop dat jullie nog een aantal stoere namen weten? Zoals je wellicht ziet hou ik een beetje van die amerikaanse namen. Groetjes!
Bij Rory denk ik als eerste aan de Gilmore Girls, waar Rory toch echt een meisje is.En Bentley is een automerk.
Wauw dat zijn al aardig wat reacties. Danny of Donny word het niet, dit omdat de papa Danny heet hihi Davy, Davey heb ik slechte herinneringen aan en Joey zo heet de kleine van een vriendin van mij al. Pffff zo moeilijk! Zelf vind ik Percy inderdaad echt wel heel stoer, ga toch maar eens met vl overleggen. En Rory, ja ik weet het, word ook voor meiden maar ook voor jongens gebruikt. Ben er eerlijk gezegd nog niet over uit wat ik er zelf van vind. Heb alle namen die eindigen op Y wel gezien. Maar moet zeggen dat ik het ook gewoon zo moeilijk vind! Zelf zat ik ook nog aan Jimmy te denken, maarja me neef heet ook zo... Dus dan denken ze straks dat ik me kind naar hem heb vernoemd en dat terwijl ik me neef niet zo mag In ieder geval alvast bedankt voor de ideeen! En mocht je er nog meer te binnen schieten hoor ik het graag!
Owh wat moeilijk zeg meiden, het punt is ook, ik kom maar met leuke namen en me vriend zegt doodleuk owhhhh nee zo gaat onze zoon echt niet heten! Owhhh nee dat vind ik niets. Maar zelf komt hij nergens mee *Zucht* Klaagmodus uit